Στο πλαίσιο αυτό ο νέος επίσημος ηλεκτρονικός τουριστικός οδηγός της Αθήνας και της Αττικής TRIP2ATHENS συνδέθηκε ήδη με την ψηφιακή πλατφόρμα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής www.athensattica.gr, Ταυτόχρονα το TRIP2ATHENS εντάχθηκε στην πλατφόρμα DiscoverGreece.com της Marketing Greece η οποία θα προχωρήσει στην υλοποίηση διαδικτυακής καμπάνιας για την έτι περαιτέρω προώθηση της νέας ψηφιακής πλατφόρμας.
Η τρίτη συμφωνία επετεύχθη με τον κινεζικό ταξιδιωτικό όμιλο «BEIJING INTERNATIONAL BLOOM TRAVEL SERVICE CORP» και αφορά στην προώθηση της πλατφόρμας του Ξ.Ε.Ε. στην κινεζική αγορά δεδομένου ότι το TRIP2ATHENS παρουσιάζεται σε 7 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα). Υπογραμμίζεται ότι ο «BEIJING INTERNATIONAL BLOOM TRAVEL SERVICE CORP» εισήχθη στο χρηματιστήριο της Κίνας το 2016 έχοντας συστήσει θυγατρικές εταιρείες στο Hong Kong και στη Μεγάλη Βρετανία. Υπενθυμίζεται ότι ο εν λόγω τουριστικός οργανισμός σε συνεργασία με το γραφείο τουρισμού Shanghai Workers' International Travel Service Co.,Ltd. δημιούργησε τις πρώτες charter πτήσεις από τη Σαγκάη προς την Ελλάδα.
Οι παραπάνω ανακοινώσεις πραγματοποιήθηκαν στο περιθώριο της εκδήλωσης για την: «παρουσίαση της συνεργατικής πλατφόρμας ηλεκτρονικών κρατήσεων, οργάνωσης ταξιδίων και επιχειρηματικής δικτύωσης στον τομέα του τουρισμού στην περιφέρειας Αττικής TRIP2ATHENS» το περασμένο Σάββατο στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo.
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού κ. Γεώργιος Τζιάλας κατά τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση, τόνισε την απόλυτη στήριξη του υπουργείου στην πρωτοβουλία TRIP2ATHENS επισημαίνοντας ότι τέτοιες ενέργειες συμβάλλουν άρρηκτα στην ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών επιχειρήσεων ενός προορισμού.
Ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γιώργος Τσακίρης εξέφρασε την ικανοποίηση του Επιμελητηρίου από το ενδιαφέρον που έχουν επιδείξει οι τουριστικές επιχειρήσεις της Αττικής, φιλοδοξώντας να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής.
«Χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση ή κόστος για τους συμμετέχοντες, το TRIP2ATHENS, προβάλλει δυναμικά το σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων (διαμονή, τουριστικά γραφεία, εστίαση, ψυχαγωγία, αγορές κ.α.) σε 7 γλώσσες, προσφέροντας εμπλουτισμένη εμπειρία και αυξημένες δημιουργικές δυνατότητες στον εγχώριο και διεθνή επισκέπτη, από το στάδιο της προετοιμασίας μέχρι και την ολοκλήρωσή του ταξιδιού του», συμπλήρωσε ο κ. Τσακίρης.
Η εντεταλμένη περιφερειακή Σύμβουλος για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής κα Ελένη Δημοπούλου αναφερόμενη στην συνεργασία του Ξ.Ε.Ε. με την Περιφέρεια Αττικής για το TRIP2ATHENS, εξέφρασε την πεποίθηση της ότι η συγκεκριμένη ψηφιακή πλατφόρμα αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που προάγει την εξωστρέφεια και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά του e-tourism.
Στην εκδήλωση παρευρέθη και ο πρόεδρος της ΓΕΣΕΒΕ κ. Γιώργος Καββαθάς ο οποίος κατά τον χαιρετισμό του επιβεβαίωσε τη στενή συνεργασία των δυο φορέων με επίκεντρο το TRIP2ATHENS.
Tέλος, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης χαιρέτησε την πρωτοβουλία του Ξ.Ε.Ε. για το TRIP2ATHENS, σημειώνοντας ότι μέσω του DiscoverGreece.com, θα υπάρξει άμεση προβολή της νέας πλατφόρμας, ενώ επί θύραις είναι και η ψηφιακή διαφήμισή της, μέσω των μηχανισμών προώθησης της Marketing Greece στο εξωτερικό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr