Ειδικότερα, η προβολή αυτή θα επιτευχθεί μέσω μιας καμπάνιας που περιλαμβάνει την αποστολή e-mails η οποία θα έχει τη παρακάτω κατανομή ανά χώρα:
Ηνωμένο Βασίλειο:
- 1 e-mail στην περιοχή του Λονδίνου (αεροδρόμιο Stansted)
- 2 e-mail στην περιοχή του Λίβερπουλ
- 2 e-mail στην περιοχή του Μάντσεστερ
- 1 e-mail στο Ηνωμένο Βασίλειο με στόχευση σε 1.400.000 άτομα βάσει στοιχείων του καταναλωτικού τους προφίλ
Γερμανία:
- Carousel banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site Γερμανία:
- 3 e-mail στην περιοχή του Βερολίνου
- 1 e-mail στην περιοχή του Ντίσελντορφ
- Carousel banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site.
Πολωνία:
- Top banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδα στο τοπικό site Πολωνία:
- Carousel banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
- Top banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδα στο τοπικό site
- 2 e-mail στην περιοχή της Βαρσοβίας.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η αναμενόμενη απήχηση της παραπάνω καμπάνιας ξεπερνά τα 17 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr