Σύμφωνα με την έρευνα από την εταιρία ερευνών ΒDRC Continental που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Περιφέρειας από το τηλεοπτικό δίκτυο, στην Μ.Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία κατά την διάρκεια της καμπάνιας, οι ερωτηθέντες που αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα των τηλεθεατών του CNNI (άνδρες (73%), μέσης ηλικίας (45+), πλήρους απασχόλησης (83%) και μέσο μηνιαίο εισόδημα άνω των 3.750 ευρώ, που ταξιδεύουν συχνά (92% για λόγους αναψυχής), σε ποσοστό 34% θυμόντουσαν το τηλεοπτικό σποτ, 61% το βρήκαν ενδιαφέρον και τέλος 59% δήλωσαν ότι η άποψή τους για τα Ιόνια Νησιά βελτιώθηκε όταν το είδαν.
Η στρατηγική λοιπόν συνεργασία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με το CNNI είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα των Ιονίων Νήσων και να μπει η Περιφέρεια στο επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr