Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ε.Ο.Τ. για την περαιτέρω προσέγγιση της αγοράς της Αμερικής, με στόχο να ενημερωθούν εξειδικευμένοι opinion leaders, αλλά και πανεπιστήμια-στόχοι για την επικοινωνιακή πολιτική του ΕΟΤ, τα οποία διαθέτουν ισχυρά τμήματα marketing.
Η κ. Ελένη Μητράκη, προϊσταμένη του Τμήματος Εκδόσεων και Οπτικοακουστικών Μέσων του Ε.Ο.Τ. έκανε εκτενή αναφορά, με σχετική παρουσίαση, στην Ελληνική τουριστική προσφορά και τα επί μέρους θεματικά προϊόντα του Ελληνικού Τουρισμού, στα μεγέθη του, στις κατευθύνσεις περαιτέρω ανάπτυξής αλλά και στη στρατηγική και τα μέσα με τα οποία προωθείται η χώρα μας στη διεθνή τουριστική αγορά.
Αρκετοί από τους φοιτητές εργάζονται ήδη, ως στελέχη σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται και στο χώρο του τουρισμού, εξ' ου και το ζωηρό ενδιαφέρον, που έδειξαν για τις επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα, τη δυνατότητα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, καθώς και τις προοπτικές προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών αλλά και ανάπτυξης του ιατρικού τουρισμού.
Από την πλευρά της η Πρόεδρος του Ε.Ο.Τ. κ. Ελισάβετ Χατζηνικολάου τόνισε κυρίως το γεγονός, ότι η χώρα αντεπεξήλθε εξαιρετικά στις δύσκολες συνθήκες, που διαμορφώθηκαν τον περασμένο Ιούλιο, διατηρώντας και αυξάνοντας τις τουριστικές ροές της. Γεγονός που αποδεικνύει, ότι η Ελλάδα έχει πλέον καταστεί προορισμός με ισχυρό brand name και ότι οι συντονισμένες προσπάθειες και η συνολική δράση του ΕΟΤ τα τελευταία χρόνια, ήταν προς στη σωστή κατεύθυνση και ασφαλώς αποδίδουν καρπούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr