Η κίνηση ξεκίνησε στις αρχές Σεπτεμβρίου από την Κρήτη. Περισσότερες από 650 τουριστικές επιχειρήσεις στο νησί εκπαιδεύτηκαν, έτσι ώστε να χρησιμοποιούν διαδικτυακά εργαλεία και να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση του προγράμματος σε Πελοπόννησο, Κυκλάδες, νησιά του Ιονίου, Μακεδονία, Δωδεκάνησα και Αττική.
Οι επιχειρήσεις, στο πλαίσιο αυτό, θα ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας, αλλά και του κάθε επί μέρους προορισμού καθώς και για βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη διαδικτυακή τους παρουσία.
Η ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη στον τουρισμό είναι σημαντική, καθώς μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης, σύμφωνα με τη μελέτη «Tourism Economics: The Impact of Online Content on European Tourism», του Oxford Economics (2013).
Ήδη πολλές επιχειρήσεις, όπως το Yoga on Crete, το Aleka’s House και το City Circus προσεγγίζουν όλο και περισσότερους επισκέπτες από όλο τον κόσμο, μέσα από το διαδίκτυο. Μέσα στο Μάρτιο, η Google θα επεκτείνει την πρωτοβουλία με εκδηλώσεις σε Καλαμάτα και Μύκονο, καθώς και σε Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Αθήνα τον Απρίλιο. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας g.co/GrowGreekTourism.
Ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας, κ. Διονύσης Κολοκοτσάς, σημείωσε ότι «αυτό που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια είναι μια αυξητική τάση στη χρήση του διαδικτύου από εν δυνάμει τουρίστες/ ταξιδιώτες...η Ελλάδα ταυτόχρονα, υποεκπροσωπείται στο Διαδίκτυο», περιγράφοντας το σκεπτικό πίσω από την πρωτοβουλία.
«Πιστεύουμε στη δυναμική σχέση τουρισμού και τεχνολογίας, γι' αυτό και επιδιώκουμε να εξοικειωθούν με αυτή όλο και περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις. Θα μπορέσουν να προβληθούν σύγχρονα, να αναπτυχθούν σφαιρικά, να κερδίσουν αναγνώριση, και να προχωρήσουν καλύτερα», σημείωσε η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, κ. Ελενα Κουντουρά. «Η ανταπόκριση του διεθνούς κοινού, υπογραμμίζει την αναγκαιότητα του εμπλουτισμού της τουριστική μας προσφοράς με νέα προϊόντα, στην οποία καλούνται να επενδύσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις», τόνισε με τη σειρά του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Πάνος Λειβαδάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr