Ειδικότερα, η Γκάλης ανακοινώνει τα εξής:
1) Ο όμιλος εταιρειών της Σάος Α.Ν.Ε.Σ. διαθέτει σήμερα 9 πλοία και 1 υδροπτέρυγο. Εξ΄ αυτών τα 7 πλοία είναι επιβατηγά -οχηματαγωγά και τα 2 πλοία είναιοχηματαγωγά.
Πιο αναλυτικά η παρουσίαση των πλοίων έχει ως εξής:
α) Το Ε/Γ -Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ είναι ναυπήγησης του έτους 2001 με ελληνική σημαία και κόρους ολικής χωρητικότητας 2.148,80. Μεταφέρει 480 επιβάτες και 105 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή των Σποράδων και Βορείου Αιγαίου καλύπτοντας από Βόλο και Αγιο Κωνσταντίνο τα νησιά Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο, Λήμνο.
β) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είναι ναυπήγησης του έτους 1976 και μετασκευής του έτους 2006 με ελληνική σημαία και κόρους ολικής χωρητικότητας 3.190,12. Μεταφέρει 750 επιβάτες και 150 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή των νησιών του Βορείου Αιγαίου καλύπτοντας από Λαύριο και Καβάλα τα νησιά ’γιο Ευστράτιο, Λήμνο, Σαμοθράκη, Μυτιλήνη.
γ) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΑΡΣΙΝΟΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1979 και μετασκευής του έτους 2000 με ελληνική σημαία και κόρους ολικής χωρητικότητας 1.318,69. Μεταφέρει 300 επιβάτες και 60 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Χίου - Ψαρών εκτελώντας σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας με το Υπουργείο Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής.
δ) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1972 και μετασκευής του έτους 2003 με ελληνική σημαία και κόρους ολικής χωρητικότητας 2.363,08. Μεταφέρει 600 επιβάτες και 160 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης.
ε) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1976 και μετασκευής του έτους 2005 με ελληνική σημαία και κόρους ολικής χωρητικότητας 6.079,79. Μεταφέρει 1.100 επιβάτες και 240 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα είναι δρομολογημένο στη θαλάσσια γραμμή του Βορείου - Βορειοανατολικού Αιγαίου και συνδέει τα νησιά Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο με τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας.
στ) Το Υ/Γ - Ε/Γ ΚΑΒΕΙΡΟΣ είναι ναυπήγησης του έτους 1977 με ελληνική σημαία, κόρους ολικής χωρητικότητας 141,58, μεταφέρει περίπου 100 επιβάτες και δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης.
ζ) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ είναι ναυπήγησης του έτους 1973 με ελληνική σημαία, κόρους ολικής χωρητικότητας 10.729 και δεν έχει δραστηριοποιηθεί ακόμα σε θαλάσσια γραμμή. Προβλέπεται η ενεργοποίησή του με το νέο έτος με την ολοκλήρωση των μετασκευών του.
η) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΜΑΜΙ είναι ναυπήγησης του έτους 1989 με σημαία Μάλτας, κόρους ολικής χωρητικότητας 6.309 και δεν έχει δραστηριοποιηθεί ακόμα σε θαλάσσια γραμμή. Προβλέπεται η δραστηριοποίησή του το καλοκαίρι του 2007 με την ολοκλήρωση των μετασκευών του.
θ) Το οχηματαγωγό ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1995 με σημαία Μάλτας και κόρους ολικής χωρητικότητας 14.765. Μεταφέρει 12 επιβάτες καθώς επίσης 85 φορτηγά οχήματα και 500 Ι.Χ. οχήματα. Δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Πειραιά - Κω - Ρόδο.
ι) Το οχηματαγωγό ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ είναι ναυπήγησης του έτους 1973 με ελληνική σημαία και κόρους ολικής χωρητικότητας 9.021. Μεταφέρει 12 επιβάτες και 75 φορτηγά οχήματα και δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης.
Η συνολική αξία του στόλου σύμφωνα με τις τελευταίες αποτιμήσεις ξεπερνά τα 60 εκατομμύρια ευρώ.
2) Όλα τα πλοία είναι ασφαλισμένα τόσο σε ότι αφορά το ίδιο το σκάφος και τα μηχανήματά του (ασφάλεια HULL & MACHINERY) όσο και σε ότι αφορά αστική ευθύνη και ζημιές προς τρίτους (ασφάλεια PROTECTION & INDEMNITY).
3) Όλα τα πλοία παρακολουθούνται από Νηογνώμονες αναγνωρισμένους από το Ελληνικό κράτος και συγκεκριμένα σήμερα τα πλοία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και ΜΑΜΙ παρ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr