Η τελετή απονομής έγινε στις 3 Νοεμβρίου, στο περιθώριο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο, με τη συμμετοχή πάνω από 2.000 ξενοδοχείων σε έξι περιφέρειες (Europe, Americas, Africa, Arabia, Asia-Pacific, UK). Η εταιρία, η μόνη ευρωπαϊκή που έχει λάβει τη διάκριση αυτή μέχρι σήμερα, κατέλαβε επίσης την πρώτη θέση στις κατηγορίες «Best Hotel Marketing Europe» και «Best Hotel Marketing Greece».
Τα βραβεία αυτά απονέμονται κατόπιν επιλογής διεθνούς πάνελ κριτών, ανάμεσα στους οποίους συγκαταλέγεται και ο πρόεδρος του Hilton Foundation Σερ Ντέιβιντ Μίτσελς. Κάθε υποψηφιότητα αξιολογήθηκε στον τομέα του μάρκετινγκ, με βάση τέσσερις τομείς: τη στρατηγική και ενέργειες επικοινωνίας σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, τα social media, τις επαφές με ΜΜΕ (media relations) και την ισχυροποίηση και διαχείριση του brand name.
Η Communication Lab διαχειρίζεται το Poseidonion Grand Hotel σε επίπεδο brand management, PR, επικοινωνίας και μάρκετινγκ από το 2009. Στο διάστημα αυτό, η συνεργασία έχει αποφέρει πλήθος διακρίσεων και διεθνή προβολή για το ξενοδοχείο και τις Σπέτσες με πάνω από 1.000 δημοσιεύματα σε ελληνικά και ξένα ΜΜΕ.
Παράλληλα, έχει αποτελέσει το έναυσμα για ενέργειες επικοινωνίας, όπως το βιβλίο μαγειρικής «Γλυκίσματα και Κεράσματα από την κουζίνα του Poseidonion Grand Hotel», την έκδοση διηγημάτων «Συνέβη στις Σπέτσες» και την ειδική έκδοση γάμου «Little Book of Weddings», καθώς και μία ιδιαίτερα interactive διαδικτυακή προβολή στα social media.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr