Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
«Το πρόγραμμα «Ελληνικό Πρωινό» αποτελεί μια νέα επένδυση στον τουρισμό», τόνισε η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη. Και πρόσθεσε ότι η αποδοχή του σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, από τις επιχειρήσεις, το καθιερώνει ως μια «απόλυτα πετυχημένη δράση». Είπε ακόμη ότι μετά από ένα χρόνο εφαρμογής του προγράμματος, τα οφέλη τόσο για τους ξενοδόχους όσο και τους τοπικούς παραγωγούς είναι εμφανή.
Η υπουργός Τουρισμού κάλεσε «όλους τους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, από μεγάλες αλυσίδες μέχρι μικρές οικογενειακές μονάδες, να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα του εγχειρήματος, εντάσσοντας το ελληνικό πρωινό στη στρατηγική και τη δέσμη ενεργειών προώθησης της επιχείρησής τους».
Αναφερόμενη στα ελληνικά προϊόντα, τα χαρακτήρισε ως «υψηλής ποιότητας» που κατέχουν ιδιαίτερη θέση στις αγορές του εξωτερικού. Η μη συστηματική όμως προβολή και προώθησή τους μέχρι τώρα-συμπλήρωσε- δεν έχει επιτρέψει τη συνολική τους αναγνώριση. Γι’ αυτό -τόνισε - «το εν λόγω πρόγραμμα συμπεριλαμβάνεται στην επικοινωνιακή στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, ενώ σχεδιάζεται η άμεση προώθησή του σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, σε συνέδρια και σε διεθνείς συναντήσεις γαστρονομίας».
Αναφερόμενη στα ελληνικά προϊόντα, τα χαρακτήρισε ως «υψηλής ποιότητας» που κατέχουν ιδιαίτερη θέση στις αγορές του εξωτερικού. Η μη συστηματική όμως προβολή και προώθησή τους μέχρι τώρα-συμπλήρωσε- δεν έχει επιτρέψει τη συνολική τους αναγνώριση. Γι’ αυτό -τόνισε - «το εν λόγω πρόγραμμα συμπεριλαμβάνεται στην επικοινωνιακή στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, ενώ σχεδιάζεται η άμεση προώθησή του σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, σε συνέδρια και σε διεθνείς συναντήσεις γαστρονομίας».
Σημειώνεται ότι191 εκατ. αυγά, 580 χιλ. κιλά γλυκού κουταλιού, 2,8 χιλ. τόνοι μαρμελάδας, 7.9 εκατ. κιλά αρτοσκευασμάτων, 677 χιλ. κιλά βουτύρου, 5,42 εκατ. κιλά σφολιατοειδών και πιτών, 102,1 χιλ. τόνοι φρούτων, 12,2 χιλ. κιλά τυριών και 9,7 χιλ. κιλά αλλαντικών καταναλώθηκαν στο πλαίσιο του πρωινού των ελληνικών ξενοδοχείων το 2012. Μάλιστα σύμφωνα με ειδική έρευνα του Εργαστηρίου «Ερευνών και Δορυφόρων Λογαριασμών Τουρισμού» του Πανεπιστημίου Πατρών, απέφεραν 368 εκατ. ευρώ έσοδα στα ξενοδοχεία.
Αυτό το ποσό, βάσει της έρευνας αντιπροσωπεύει τα συνολικά έσοδα της αγοράς πρωινού για τα ελληνικά ξενοδοχεία το 2012.
Όπως υποστηρίζεται στην έρευνα του το Πανεπιστήμιο Πατρών, το παραπάνω αναφερόμενο οικονομικό αποτέλεσμα των 368 εκατ. ευρώ σε μια δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, αποτελεί άκρως συντηρητική εκτίμηση και βασίζεται στα επίσημα στοιχεία διακίνησης (διανυκτερεύσεις) των ελληνικών ξενοδοχείων το 2012.
Στο μεταξύ, παρουσία της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη και του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Α. Τσαυτάρη, έγινε η τελετή βράβευσης από το ΞΕΕ, των Ενώσεων Ξενοδόχων που συνέβαλλαν στην υπογραφή των 15 πρώτων Τοπικών Συμφώνων Ελληνικού Πρωινού, καθώς και των 100 πρώτων ξενοδοχείων που εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα.
Μέχρι σήμερα, 117 ξενοδοχεία συμμετέχουν στο «Ελληνικό Πρωινό», ενώ εκκρεμεί ο έλεγχος και αρκετών άλλων αιτήσεων.
Μέχρι σήμερα, 117 ξενοδοχεία συμμετέχουν στο «Ελληνικό Πρωινό», ενώ εκκρεμεί ο έλεγχος και αρκετών άλλων αιτήσεων.
Κατά το ΞΕΕ, το σήμα του «Ελληνικού Πρωινού» είναι πλέον ένα αναγνωρίσιμο brand που προσδίδει αξία στα ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, αποτελώντας υψηλή προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Στις δράσεις εξωστρέφειας που δρομολογεί το ΞΕΕ για την προώθηση του νέου θεσμού εντάσσεται η συμμετοχή του σε διεθνείς εκθέσεις, στις περισσότερες των οποίων συμμετέχει και ο ΕΟΤ.
Στις δράσεις εξωστρέφειας που δρομολογεί το ΞΕΕ για την προώθηση του νέου θεσμού εντάσσεται η συμμετοχή του σε διεθνείς εκθέσεις, στις περισσότερες των οποίων συμμετέχει και ο ΕΟΤ.
Τον Ιούλιο ολοκληρώνεται η νέα δίγλωσση διαδικτυακή πύλη του «Ελληνικού Πρωινού» στην οποία θα καταγράφονται τα προϊόντα, οι παραγωγοί, οι σχετικές συνταγές κάθε περιοχής και τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Πρόκειται για την ίδρυση μιας δυναμικής διαδικτυακής πύλης γαστρονομίας και προβολής των ελληνικών ξενοδοχείων στον ξένο τουρίστα που θα αποτελέσει γέφυρα του πρωτογενή με τον τριτογενή τομέα, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στο προφίλ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Παράλληλα θα δημιουργηθεί και ένα ειδικό έντυπο, που θα περιλαμβάνει πληθώρα πληροφοριών για το ελληνικό πρωινό κάθε περιοχής.
Εμείς πάντως εξακολουθούμε να θεωρούμε ότι ο αριθμός των ξενοδοχείων που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα είναι απογοητευτικός και πως η αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία πρέπει να τύχει μεγαλύτερης ανταπόκρισης.
Παράλληλα θα δημιουργηθεί και ένα ειδικό έντυπο, που θα περιλαμβάνει πληθώρα πληροφοριών για το ελληνικό πρωινό κάθε περιοχής.
Εμείς πάντως εξακολουθούμε να θεωρούμε ότι ο αριθμός των ξενοδοχείων που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα είναι απογοητευτικός και πως η αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία πρέπει να τύχει μεγαλύτερης ανταπόκρισης.