Ο κ. Ανδρέαδης έθεσε ως στόχο για το 2013, να προσεγγιστούν τα επίπεδα κίνησης της γερμανικής αγοράς του 2011, όταν η χώρα μας είχε δεχθεί περίπου 2,2 εκατ. Γερμανούς. Σημειώνει μάλιστα ότι ζήτηση υπάρχει για πιο ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες της ελληνικής τουριστικής αγοράς, πέραν δηλαδή του κλασσικού Club και του all-inclusive. Ως προς την κατανομή της ζήτησης, ο Μάιος και ο Ιούλιος προδιαγράφονται ως οι μήνες με το εντονότερο ενδιαφέρον, αυτήν τη στιγμή.
Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Γερμανίας η ζήτηση για Ισπανία και Τουρκία είναι στην πρώτη θέση, ενώ πολύ ικανοποιητικά κινείται και η Ελλάδα.
Από τα τελικά στοιχεία της γερμανικής αγοράς που δόθηκαν στη δημοσιότητα στο πλαίσιο της ITB, στο Βερολίνο, το 2012 καταγράφηκε αύξηση 5,5% στις πωλήσεις των Tour Operators στη Γερμανία συνολικά. Μάλιστα έφθασαν τα 24,4 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις πακέτων στους προορισμούς μέσων αποστάσεων αυξήθηκαν κατά 8,5% και στα πακέτα μακρινών προορισμών κατά 2,5%.
Σύμφωνα με τις έρευνες της GfK, εκτιμάται ότι το 2013 θα υπάρξει αύξηση κατά περίπου 4%-6% στις δαπάνες των Γερμανών για ταξίδια διακοπών, περαιτέρω της αύξησης 6% που κατεγράφη το 2012 και κατά μέσο όρο ήταν στα 1.051 Ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr