Διαφημιστικά σποτ αυτής της καμπάνιας προβάλλονται ακόμα και στο διεθνές ειδησεογραφικό δίκτυο CNN, δείχνοντας την κινητικότητα των Κυπρίων στον τομέα της ανάδειξης του τουρισμού τους, που είναι πολύ σημαντικός για την οικονομία τους.
Αυτή η πρόταση δημιουργήθηκε για την ανάδειξη του κυπριακού τουριστικού προϊόντος σε χώρες του εξωτερικού. Πρόθεση των συντελεστών είναι να αναδειχθεί η Κύπρος ως «το νησί των αντιθέσεων... σε μία μικρή γεωγραφική περιοχή ο ταξιδιώτης μπορεί να ζήσει όλο το χρόνο πολλές και διαφορετικές εμπειρίες, αφού τα πάντα βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής». Φυσικά, το κυρίαρχο στοιχείο είναι η απόλαυση και η ομορφιά, οι όμορφες παραλίες και οι αρχαιολογικοί χώροι.
Η κινητικότητα της Κύπρου σε αυτόν τον τομέα δίνει και στην Ελλάδα ένα παράδειγμα ότι θα πρέπει να κινηθεί πιο επιθετικά στην ανάδειξη αυτού του πολύ σημαντικού για την οικονομία της προϊόντος σε διεθνές επίπεδο. Μπορεί τα ασφυκτικά οικονομικά του κράτους να μην επιτρέπουν μεγάλες δαπάνες, ωστόσο η Ελλάδα χρειάζεται την διαφήμιση και γιατί ο τουρισμός είναι πολύ σημαντικός και ως προς το ποσοστό του ΑΕΠ και ως προς τις θέσεις εργασίας που δημιουργεί.
Άλλωστε, ακόμα και πιο φτωχές χώρες, όπως η ΠΓΔΜ διαφημίζει τα αξιοθέατά της στο παγκόσμιας εμβέλειας αυτό δίκτυο εδώ και πέντε χρόνια. Η καμπάνια τους ονομάζεται Macedonia Timeless και διατηρεί τον ίδιο τίτλο από το 2008. Τα δικά τους σποτ εστιάζουν σε αρχαιολογικούς χώρους- κυρίως βυζαντινούς- εκφράζοντας και την ανάγκη αυτού του νεότατου κράτους να επικαλεσθεί μια ιστορική διαχρονικότητα, για εθνικά υπαρξιακούς λόγους και όχι μόνο μαρκετινίστικους.
Παρατίθεται και video της διαφημιστικής καμπάνιας των Κυπρίων. Όπως θα παρατηρήσετε, δεν είναι μόνο ένα σποτ, αλλά πολλά μαζί. Για λόγους κόστους ένα τη φορά παίζεται στα κανάλια. Όπως είπαμε παραπάνω, έχουμε παρακολουθήσει κάποιο από αυτά να προβάλλεται και στο CNN.
https://www.youtube.com/watch?v=h37y8lyIcVA
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr