Σε διπλασιασμό των μεγεθών της το διάστημα 2006-2008 και συγκεκριμένα την αύξηση του τζίρου να ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ από 117 εκατ. ευρώ που είναι σήμερα, στοχεύει η Ηλεκτρονική Αθηνών.
Βασικοί άξονες για την υλοποίηση της στρατηγικής της είναι η αλλαγή και ο εμπλουτισμός του προϊοντικού της μείγματος, η αύξηση των σημείων πώλησης, η διαμόρφωση των μαγαζιών της (mega stores) και η επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό (Σερβία, Κύπρος). Ειδικά για την επέκταση στη Σερβία, είναι μέρος της στρατηγικής επιλογής της εταιρίας για επέκταση στην αγορά των Βαλκανίων. Από 1/1/2006 άρχισε η έρευνα για τη μίσθωση μεγάλου ακινήτου και στόχος είναι η έναρξη λειτουργίας εντός του πρώτου εξαμήνου 2006.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr