Η τεχνολογική εξέλιξη δίνει απεριόριστες δυνατότητες σε εταιρείες, εμπόρους και καταναλωτές και μεταμορφώνει το λιανικό εμπόριο σε μία προσωπική υπόθεση για κάθε καταναλωτή.
Πως θα ψωνίζουμε στο μέλλον; Πως μπορεί να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ φυσικών και ψηφιακών καναλιών εμπορίου; Ποιά εργαλεία μπορούν να χρησιμεύσουν σε επιχειρήσεις και καταναλωτές ώστε να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία;
Τις απαντήσεις θα δώσουν σημαίνοντα στελέχη της αγοράς που εκπροσωπούν κολοσσούς του κλάδου του retail, όπως η Dixons (Κωτσόβολος), Fourlis, Metro, Visa, υψηλόβαθμα στελέχη όλων των εταιρειών επιχειρηματικών συμβούλων όπως η Boston Consulting Group ,η ΕΥ και η Deloitte καθώς και εκπρόσωποι ερευνητικών οικονομικών φορέων όπως το ΙΟΒΕ και διεθνείς ομιλητές.
Η παρακολούθηση του Φόρουμ online είναι ελεύθερη με εγγραφή εδώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr