Πιο συγκεκριμένα, αυτή η «μικρο-γενιά» πρόκειται για τους «zillennials» ή αλλιώς την ηλικιακή ομάδα όσων έχουν γεννηθεί μεταξύ 1990 και 2000. Δηλαδή, βρίσκονται ακριβώς στην κορυφή της γενιάς millennial και της Gen-Z, ενώ στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι είναι περίπου 30 εκατομμύρια.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση από την οικονομική ιστοσελίδα PYMNTS, οι «zillennials» είναι τόσο μοναδικοί εν συγκρίσει με τους μεγαλύτερους και τους μικρότερους τους, καθώς χαρακτηρίζονται από μια ισχυρή ικανότητα αγοράς.
Τι δείχνει η έρευνα
Η PYMNTS εκτιμά ότι περίπου το ένα τρίτο των zillennials, δηλαδή σχεδόν 11 εκατομμύρια άνθρωποι, εξακολουθούν να ζουν με την οικογένειά τους. Ο πραγματικός αριθμός ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος, αφού πρόσφατα στοιχεία από τη στατιστική αρχή των ΗΠΑ δείχνουν ότι το 48% των Αμερικανών μεταξύ 18 και 29 ετών μένουν ακόμα με τους γονείς τους.
Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό νεαρών καταναλωτών δεν πληρώνουν ενοίκιο ή δεν έχουν κάποιο δάνειο. Oι περισσότεροι από αυτούς έχουν μπει στην αγορά εργασίας και έχουν μεγάλη εξοικείωση με το διαδίκτυο και τις αγορές μέσω διαδικτύου.
«Οι zillennials είναι περισσότερο ψηφιακά αφοσιωμένοι από τους millennials όσον αφορά στα παιχνίδια και στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», διαπίστωσε η μελέτη.
Γιατί βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής των εταιρειών και των εμπόρων;
Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη της Bain & Company, η αγορά πολυτελείας αναμένεται να αυξηθεί κατά 21% το 2023, καθοδηγούμενη σε μεγάλο βαθμό από νέους αγοραστές που αρχίζουν να αγοράζουν προϊόντα πολυτελείας τρία έως πέντε χρόνια νωρίτερα από τις προηγούμενες γενιές.
Στην πραγματικότητα, οι millennials και η Gen-Z αναμένεται να αποτελέσουν το 70% των αγοραστών πολυτελείας παγκοσμίως έως το 2025, ενώ το 2019, αποτελούσαν μόλις το 44% της αγοράς, ανέφερε η Quartz, επικαλούμενη στοιχεία της Bain.
Οι λιανοπωλητές έχουν ξεκινήσει να αντιλαμβάνονται την αγοραστική δύναμη των νέων. Ενδεικτικά, ο CEO Nike, John Donahoe, δήλωσε στο CNBC's Closing Bell αυτόν τον μήνα ότι η εταιρεία «πραγματικά επικεντρωμένη» στην προσέλκυση νέων καταναλωτών αυτή τη στιγμή, επειδή θέλουν «τα πιο καινοτόμα προϊόντα».
Από την άλλη, JD Sports, δήλωσε πρόσφατα ότι οι νέοι καταναλωτές αύξησαν τις πωλήσεις την περίοδο των διακοπών κατά 20%.
«Πιστεύω ότι η αγοραστική δύναμη του πελάτη μας είναι πολύ υψηλότερη από ό,τι ήταν στο παρελθόν», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της JD Sports, Ρέγκις Σουλτς, σύμφωνα με το Reuters.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr