Οι επιδόσεις αυτές, αν μη τι άλλο, τοποθετούν τον κλάδο των σουπερμάρκετ στους «κερδισμένους» της αγοράς των τελευταίων χρόνων, ενώ σηματοδοτούν ότι οι αλυσίδες εισήλθαν στη φετινή χρονιά με «πλεονέκτημα» έναντι των πολλαπλών προκλήσεων: πόλεμος στην Ουκρανία, ενεργειακή κρίση, υψηλός πληθωρισμός, αυξήσεις επιτοκίων, υποχώρηση αγοραστικής δύναμης καταναλωτών.
Οι περισσότερες αλυσίδες διατήρησαν και επέκτειναν την κερδοφορία τους, γεγονός που βελτίωσε τη θέση εκκίνησής τους το 2022.
Ωστόσο, παρά τη χρηστή διαχείριση του λειτουργικού κόστους, φέτος η εικόνα των ισολογισμών αναμένεται να είναι σημαντικά διαφοροποιημένη σε επίπεδο κερδοφορίας και ρευστότητας σε σχέση με το 2021, δεδομένης της επιβάρυνσης του ενεργειακού κόστους σε συνδυασμό με την εφαρμογή σχεδόν καθ’ όλο το 2022 του νόμου 4903/2022, που «πάγωσε» τα περιθώρια κέρδους των προϊόντων διαβίωσης-διατροφής στο επίπεδο του Αυγούστου του 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr