Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Ο πληθωρισμός έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τον τρόπο με τον οποίον προωθούν τα προϊόντα τους οι κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Συνολικά στο οκτάμηνο του 2022 η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκε οριακά στα 5,4 δις. ευρώ από 5,23 δις. ευρώ που ήταν το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου του 2021, επίδοση που ωστόσο σχετίζεται με τον πληθωρισμό και τις ανατιμήσεις καθώς ο όγκος πωλήσεων υποχωρεί.
Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν την τάση στα σούπερ μάρκετ, που καλούνται τώρα να επιλέξουν 50 βασικά προϊόντα το καθένα στα οποία θα "παγώσουν" τις τιμές.