Τα κυριότερα σημεία της έκθεσης αυτής περιλαμβάνουν:
Τα ψηφιακά κανάλια επεκτείνονται για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών
Η μετάβαση των καταναλωτών και των αγοραστών επιχείρησης (business buyers) προς τα ψηφιακά κανάλια ξεκίνησε πριν την εμφάνιση της COVID-19, όμως η πανδημία επιτάχυνε τη διαδικασία. Μια άλλη, πρόσφατη, μελέτη της Salesforce κατέδειξε πως περίπου το 60% των συναλλαγών πραγματοποιείται πλέον διαδικτυακά και ότι περισσότεροι από τους μισούς πελάτες (53%) προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω ψηφιακών καναλιών.
Παρόλο που μόνο το 41% των ερωτηθέντων αισθάνεται πλήρως προετοιμασμένο να χειριστεί τα αναδυόμενα κανάλια, οι επενδύσεις για την επέκταση των τελευταίων βρίσκονται σε εξέλιξη: το εξήντα τοις εκατό των επαγγελματιών του εμπορίου που ρωτήθηκαν έχει υιοθετήσει νέα κανάλια τα τελευταία δύο χρόνια και το 81% βρίσκεται στη διαδικασία να το κάνει. Αυτό ενδεχομένως να οφείλεται στις προβλέψεις για συνεχόμενη αύξηση του ψηφιακού εμπορίου: εκτιμάται ότι το 30% των εσόδων των εμπορικών επιχειρήσεων προήλθε από ψηφιακά κανάλια το 2020, ενώ το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε 54% ως το 2024. (…)
Οι «εναλλακτικές» επιλογές πληρωμής γίνονται απαραίτητες
Εκτός από τις πιστωτικές κάρτες και τα τραπεζικά εμβάσματα, τουλάχιστον οι μισές εταιρείες δέχονται πληρωμές μέσω PayPal και ApplePay ή δόσεις («αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα»). Εάν επαληθευτούν οι προβλέψεις, η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων (σχεδόν 9 στις 10) θα δέχεται αυτές τις επιλογές στα επόμενα δύο έτη.
Ένας από τους πιο πολυσυζητημένους τρόπους πληρωμής –το κρυπτονόμισμα– φαίνεται να γίνεται σταδιακά αποδεκτός, με μόνο 30% των επιχειρήσεων να το δέχονται ως επιλογή. Παρόλα αυτά, ο ρόλος των κρυπτονομισμάτων στο εμπόριο αναμένεται να διευρυνθεί σημαντικά. Ένα επιπλέον 46% των εμπορικών επιχειρήσεων αναφέρει ότι σκοπεύει να δεχτεί πληρωμές με κρυπτονομίσματα μέσα στην επόμενη διετία –προβλεπόμενος ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο πληρωμής. (…)
Οι καλύτερες εμπορικές ομάδες επικεντρώνονται στο να θέσουν τα δεδομένα σε εφαρμογή (…)
Ως αποτέλεσμα, το 36% των εμπορικών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει σε first-party στρατηγικές δεδομένων μέσα στα επόμενα δύο έτη, αλλά τα σχέδιά τους συσχετίζονται με τη συνολική εμπορική τους επίδοση. 40% των ψηφιακών ηγετών –αυτών που μπορούν να αποδώσουν τη συνολική επιτυχία της εταιρείας τους στο ψηφιακό εμπόριο– σχεδιάζουν τέτοιες επενδύσεις, σε σχέση με το 25% όσων υστερούν ψηφιακά, και που δε μπορούν να αποδώσουν τη συνολική επιτυχία της εταιρείας τους στο ψηφιακό εμπόριο, αλλά ούτε έχουν υψηλό βαθμό επιτυχίας εφαρμόζοντας τέτοιες πρωτοβουλίες. (…)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr