Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης του εμπορεύματος των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης του Skroutz. Η νέα αυτή υπηρεσία είναι ήδη σε λειτουργία πιλοτικά από τον Απρίλιο με 20 επιλεγμένους εμπόρους, με στόχο το νούμερο αυτό να αυξηθεί σταδιακά και να ξεπεράσει τους 200 μέσα στους επόμενους μήνες.
Μέχρι στιγμής η Skroutz δουλεύει με συνεργαζόμενες εταιρείες αποθήκευσης, στόχος της όμως είναι η απόκτηση και ιδιόκτητων χώρων. Όπως τονίζουν κύκλοι της εταιρείας, το όλο σχέδιο βρίσκεται σε εξέλιξη και αποτελεί μια νέα επένδυση για την εταιρεία. Η εταιρεία τονίζει ότι αποτελεί όχι μόνο καινοτομία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την εξέλιξή του στην Ελλάδα, αλλά και αρωγό για την περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων, μειώνοντας τα κόστη αλλά και διευκολύνοντας την άψογη επιχειρησιακή τους λειτουργία.
Όπως επισημαίνει ο Ν. Μπόμπος, Marketplace Operations Director του Skroutz, «επαναπροσδιορίζουμε το εταιρικό μας αποτύπωμα», που αφορά τη βελτίωση της ταχύτητας παράδοσης στις παραγγελίες, ποιότητα και οικολογική ποιότητα στις συσκευασίες, οικονομίες κλίμακας, καλύτερη γνώση διαθεσιμότητας των προϊόντων, διαφάνεια σε σχέση με τον καταναλωτή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr