Με την νέα κίνηση του ψηφιακού καταστήματος στην Πάτρα, ο Όμιλος Σκλαβενίτης μέσω του sklavenitis.gr εξυπηρετεί την ευρύτερη περιοχή πέριξ της αχαϊκής πρωτεύουσας προσφέροντας πάνω από 13.000 κωδικούς ευρείας κατανάλωσης, σε τιμές ίδιες με αυτές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με πηγές της εταιρίας οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας. Μάλιστα, οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Σάββατο, στο διάστημα 8:00 το πρωί έως 21:00 το βράδυ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών στην περιοχή της Πάτρας, από το ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, όπως και στη Λάρισα, - πραγματοποιείται μέσω του υπερκαταστήματος της αλυσίδας εκεί, στο οποίο αναπτυχθήκαν όλες οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη της νέας υπηρεσίας.
Επίσης όπως αναφέρεται το sklavenitis.gr προσφέρει στους καταναλωτές έναν εύκολο, γρήγορο και απλό τρόπο αγοράς βασικών αγαθών μέσω υπολογιστή, tablet ή smartphone.
Εν τω μεταξύ μέχρι το τέλος της χρονιάς αναμένεται η λειτουργία του eshop σε δυο ακόμη περιοχές της χώρας αλλά και η ένταξη νέων κωδικών και κατηγοριών.
Οι πωλήσεις
Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα τα 4 δισ. ευρώ αναμένεται να αναμένεται να φτάσουν εφέτος οι πωλήσεις της Σκλαβενίτης σε επίπεδο ομίλου καθώς ήδη καταγράφεται αύξηση πωλήσεων άνω του 5%, δηλαδή ποσοστό διπλάσιο από τον μέσο όρο του κλάδου. Υπενθυμίζεται ότι o κύκλος εργασιών του Ομίλου ενισχύθηκε κατά 15% και ανήλθε στα €3,79 δισ. (έναντι €3,28 δισ. το 2019). Τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων ανήλθαν σε €263,1 εκατ. (από €174,4 εκατ. το 2019). Τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €60,3 εκατ. έναντι ζημιών €6,8 εκατ. το 2019.
Σύμφωνα, δε, με πηγές της εταιρίας το 2021 παραμένει μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις για το λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς η πανδημία συνεχίζεται, ενώ η αγορά βρίσκεται σε μία συνεχή πίεση παγκοσμίως, λόγω των ανατιμήσεων σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και της αύξησης του κόστους ενέργειας. Όπως τονίζεται η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ συνεχίζει να διαθέτει χαμηλές τιμές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, καταβάλλοντας σημαντική προσπάθεια απορρόφησης μέρους των ανατιμήσεων. Επίσης αναφέρεται ότι μέσα στο τρέχον έτος, η Εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει θετικό ρυθμό ανάπτυξης έχοντας δρομολογήσει από την αρχή της χρονιάς μία σειρά στρατηγικών κινήσεων, μεταξύ των οποίων την ανακαίνιση 25 ακόμη Καταστημάτων, την ίδρυση 7 νέων και την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και σε άλλες πόλεις εκτός της Αττικής, με δεύτερο σταθμό την Λάρισα όπου πρόσφατα ξεκίνησε η λειτουργία του Σκλαβενίτης eMarket.
«Είναι σημαντικό πως η εταιρεία αναπτύσσεται μένοντας πιστή στις αξίες της. Αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας έμπρακτα τους χιλιάδες Εργαζομένους της ως ο μεγαλύτερος εργοδότης στη χώρα, πριν λίγες ημέρες προχώρησε στην υπογραφή νέας Επιχειρησιακής Σύμβασης Εργασίας με ισχύ από 1η Σεπτεμβρίου 2021 έως 31 Ιανουαρίου 2023. Το συνολικό πακέτο παροχών ξεπερνάει τα 15,7 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων προβλέπει αύξηση μισθού 3% και επιπλέον παροχές για πάνω από 24.000 Εργαζομένους, καθώς και αύξηση του βασικού μισθού (825€ για νεοπροσληφθέντες τα δύο πρώτα έτη εργασίας και 886€ μετά τη συμπλήρωση του δεύτερου έτους)» τονίζεται σχετικά.
Υπενθυμίζεται πως σήμερα το δίκτυο του Ομίλου ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ απαρτίζεται από τις Εταιρείες Ε.Υ.Σ. (430 Καταστήματα), ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Κύπρου (18 Καταστήματα), ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ (39 Καταστήματα) και THE MART (13 Καταστήματα), και απασχολεί συνολικά 31.000 Εργαζόμενους.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr