Ειδικότερα, μελετώντας τη συμπεριφορά των χρηστών και συνδυάζοντάς τη με τα δεδομένα των τελευταίων ετών, η ομάδα της Koolmetrix βελτιστοποίησε το customer journey καθορίζοντας με ακρίβεια τις personas των πελατών του. Αποτέλεσμα της μελέτης ήταν ο σχεδιασμός ενός ξεκάθαρου και απόλυτα χρηστικού mobile first περιβάλλοντος, που προσαρμόζεται ανάλογα με τον χρήστη, προσφέροντας στους πελάτες του Myshoe τη δυνατότητα να περιηγηθούν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους με ιδιαίτερη ευκολία.
Ο Τάσος Κωνσταντάτος, Creative Director της Koolmetrix, σχολίασε σχετικά: “Το MyShoe αποτελεί ένα μοναδικό παράδειγμα για το πως η Data Driven φιλοσοφία της Koolmetrix, αποτελεί το μέλλον στο ecommerce design. Αναλύοντας τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, μπορούμε να μελετήσουμε λεπτομερώς την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών, και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουμε πλήρως το user experience πετυχαίνοντας υψηλότερα Conversion Rates σε όλα τα funnels”.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr