Και χωρίς τα στοιχειά του πελάτη ωστόσο, μπορεί κανείς να δει τι προϊόντα αγοράζονται μαζί και με την χρήση Artificial Intelligence και shopping recommendation είναι εφικτό να προβλέψει τι προϊόντα θα μπορούσε να πουλήσει μαζί στο μέλλον.
Επίσης τι προϊόντα θα πρέπει να μπουν κοντά μέσα στο κατάστημα μιας και αγοράζονται μαζί.
Η το ανάποδο!
Στο ERP καταγράφονται όλες αυτές οι συναλλαγές οι οποίες είναι χρυσάφι για την αύξηση εσόδων της επιχείρησης.
Συνήθως επιχειρήσεις λιανικής έχουν ERP από το 2000 μέχρι το 2010 όπου εκεί βρίσκονται τα δεδομένα και μπορούν να αξιοποιηθούν στο shopping recommendation.
Τις περισσότερες φορές, εκεί υπάρχουν 1 έως 5 αγορές τον χρόνο ανά πελάτη ανάλογα με τη δραστηριότητα που ανήκουν και σε άλλες περιπτώσεις όπως σουπερμάρκετ μια αγορά ανά εβδομάδα.
Έχουν μία μέση απόδειξη των 40 ευρώ και κρατούν τον πελάτη για 6 με 7 χρόνια.
Με τα στοιχειά αυτά μπορούν οι επιχειρήσεις να προβλέψουν ποιος θα αγοράσει και ποτέ και να τον ειδοποιήσουν να έρθει στο κατάστημα.
Μπορούν επίσης να προβλέψουν τι προϊόντα θα ήθελε να αγοράσει την επομένη χρόνια και να σχεδιάσουν την παραγωγή ή τις αγορές της επιχείρησης ανάλογα!
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το https://mobiplus.co/
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr