Μέσω της εξατομίκευσης λοιπόν, οι επιχειρήσεις, μπορούν να πετύχουν αύξηση εσόδων κατά 30%.
Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα μείωσης του χρόνου εγγραφής κανόνων.
Ένα ακόμη θετικό για τις επιχειρήσεις, είναι η αυτόματη δημιουργία σειράς ταξινόμησης προϊόντων στο e-shop με τον καλύτερο τρόπο βασισμένα σε δεδομένα αγορών και επιδόσεων των πελατών.
Τέλος, ας μην ξεχνάμε και τη μεγαλύτερη ευελιξία της ομάδας της επιχείρησης που κάνει εξατομίκευση, για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η καθημερινή ζωή του marketing περιστρέφεται πολύ περισσότερο από όσο μπορεί να νομίζει κανείς, γύρω από την εξερεύνηση της συμπεριφοράς των πελατών και το πώς μπορεί να προσαρμοστεί σε αυτές!
Στην πραγματοποίηση όλων των παραπάνω, βοηθάει τις επιχειρήσεις το mobiplus shopping recommendation platform.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr