Ουσιαστικά to δίκτυο των καταστημάτων Jumbo, όπως και βέβαια όλα τα εμπορικά καταστήματα στην Ελλάδα, έμειναν κλειστά σε δύο μεγάλες και κρίσιμες περιόδους του έτους, το Πάσχα και τα Χριστούγεννα του 2020, οπότε και «γράφεται» σχεδόν το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων.
Στο φόντο αυτό ενδιαφέρον έχει η ανακοίνωση της Jumbo όπου επαναδιατυπώνεται η θέση του επικεφαλής του ομίλου, Απόστολου Ευάγγελου Βακάκη, για ένα συνεκτικό, καθολικό σχέδιο ισότιμης επαναλειτουργίας του συνόλου των εμπορικών επιχειρήσεων.
Να σημειωθεί ότι, η περυσινή χρονιά είχε ξεκινήσει για την Jumbo πολύ καλά ωστόσο όλα άλλαξαν στην πορεία. Και βέβαια ο φόρτος των e-παραγγελιών οδήγησε την εταιρεία το Νοέμβριο σε αναστολή αποδοχής παραγγελιών, ενώ σε σχέση με την «παράδοση εκτός» δεν ακολούθησε καθώς όπως αναφέρθηκε δεν είχε τις κατάλληλες υποδομές. Βέβαια με την αλυσίδα να έχει ένα μεγάλο μέρος κωδικών ανάλογο με τα σούπερ μάρκετ (όχι τρόφιμα) είναι ευνόητο ότι αντιμετωπίζει ένα ιδιότυπο ανταγωνισμό από τις αλυσίδες οργανωμένης λιανικής.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr