Όπως αναφέρει: «Η εφαρμογή του click away στις γιορτές, ότι μπορούσε να δώσει το έδωσε, με τρείς στους δέκα καταναλωτές να την επιλέγουν και με τις μικρές επιχειρήσεις να κάνουν κατά μ.ο. το 15% του περυσινού ημερήσιου τζίρου τους.
Η επιλογή του επερχόμενου click in shop στο λιανεμπόριο, όλοι καταλαβαίνουμε πως είναι άλλη μια “παρηγοριά στον έμπορο”, αλλά είναι και αυτό κάτι παραπάνω ενόψει της δίμηνης περιόδου των χειμερινών τακτικών εκπτώσεων. Το θέμα είναι με την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων στις 11 Ιανουαρίου να έχει τεθεί σε εφαρμογή η παραλλαγή του click away με το βελτιωμένο σύστημα click in shop.
Το άνοιγμα του λιανεμπορίου το συντομότερο επιτρεπτό αποτελεί πλέον κυρίαρχη ανάγκη του εμπορικού κόσμου με την ευχή το νέο έτος να βρει την χώρα με πολύ λιγότερα κρούσματα και διασωληνωμένους, γεγονός που σε συνδυασμό με τους εμβολιασμούς θα επιτρέψει μια “νέα κανονικότητα” και δεν θα επιτρέψει να χαθεί και άλλος τζίρος στην αγορά.
Η “ανάταξη” του λιανεμπορίου θα χρειαστεί πολλά click για να αποφευχθεί η διασωλήνωσή του, μέχρι την επιστροφή στο πολυπόθητο και κανονικό click to open» καταλήγει ο κ. Κορκίδης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr