Από τη στιγμή που τα καταστήματα δεν είναι ακόμα ασφαλές να ανοίξουν κανονικά υπάρχουν σκέψεις να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος click inside.
Ο καταναλωτής -σε αντίθεση με το click away- θα μπαίνει στο κατάστημα, αλλά με ραντεβού. Θα μπορεί να δοκιμάζει το προϊόν που επιθυμεί να αγοράσει και στη συνέχεια να το αγοράσει.
Η νέα αυτή διαδικασία θα χρησιμοποιηθεί κυρίως σε καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, που οι καταναλωτές πρέπει πρώρα να δοκιμάσουν το προϊόν που επιθυμούν να αγοράσουν.
Παρατηρήθηκε, άλλωστε, την περίοδο των Χριστουγέννων πως τα μαγαζιά με ρούχα και παπούτσια "κινήθηκαν" λιγότερα από τα υπόλοιπα καταστήματα και γι΄αυτό κρίθηκε πως πρέπει να βοηθηθούν. Το click inside εκτιμά το υπουργείο Ανάπτυξης μπορεί να ανεβάσει την κίνηση.
Ο αριθμός των πελατών μέσα στο κατάστημα θα είναι απολύτως συναφής με τα τα τετραγωνικά του.
Η σκέψη είναι «click away» και «click inside» να λειτουργήσουν παράλληλα.μέχρι να ανοίξει ουσιαστικά το λιανεμπόριο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr