To ζωντανό ηλεκτρονικό εμπόριο (ΖΗΕ) ξεκίνησε από την Κίνα, με την αξία του να υπολογίζεται σε 110 δισ. δολ. ή 10% των συνολικών online πωλήσεων της Κίνας. Το νέο μοντέλο αγορών επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Μόλις πρόσφατα η Carrefour στη Γαλλία πραγματοποίησε την 1η εκπομπή ΖΗΕ ενώ η Walmart ξεκινά συνεργασία με το ΤΙΚ ΤΟΚ με εκπομπές liveshopping στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την LIVESHOPPING GREECE M.IKE, που φέρνει το νέο concept στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Alibaba.
Όπως αναφέρεται, το ζωντανό ηλεκτρονικό εμπόριο (Livestreaming e-commerce), προσφέρει ζωντανή παρουσίαση των προϊόντων αλλά και της επιχείρησης και, συνεπώς, άμεσες πωλήσεις. Ο πελάτης παρακολουθεί την ζωντανή παρουσίαση των προϊόντων και αλληλεπιδρά (μέσω chat). Κάνει ερωτήσεις στον παρουσιαστή και λαμβάνει άμεσα απάντηση.
Η πλατφόρμα λειτουργεί από τις 26 Δεκεμβρίου 2020 στην Ελλάδα στο www.liveshopping.gr και φιλοξενεί καθημερινά online ζωντανές εκπομπές πώλησης προϊόντων (διάρκεια 60-90 λεπτά κάθε εκπομπή) από διαφορετικούς εμπόρους από όλη την Ελλάδα.
Στην εποχή που η προσωπική πώληση δέχεται σοβαρό πλήγμα (lockdown, click away) το ζωντανό ηλεκτρονικό εμπόριο (ΖΗΕ) προσφέρει ζωντανή παρουσίαση των προϊόντων αλλά και της επιχείρησης και, συνεπώς, άμεσες πωλήσεις. Ο πελάτης παρακολουθεί την ζωντανή παρουσίαση των προϊόντων και αλληλοεπιδρά. (μέσω Chat). Κάνει ερωτήσεις στον παρουσιαστή και λαμβάνει άμεσα απάντηση.
Οδηγός για το liveshopping.gr, το Ζωντανό Ηλεκτρονικό Εμπόριο
· Το www.liveshopping.gr θα φιλοξενεί καθημερινά, σε απογευματινές και βραδινές ώρες, ζωντανές εκπομπές πώλησης προϊόντων από διαφορετικούς Εμπόρους, κατά τη διάρκεια των οποίων οι θεατές (καταναλωτές) θα μπορούν να παραγγείλουν άμεσα τα προϊόντα που παρουσιάζονται. Ενώ ταυτόχρονα θα μπορούν να υποβάλουν ερωτήματα στον παρουσιαστή και να λαμβάνουν απαντήσεις, πάντα ζωντανά.
· Ο Έμπορος παρουσιάζει λεπτομερώς τα προϊόντα του (διάρκεια εκπομπής 60-90 λεπτά) και ταυτόχρονα προβάλει την επιχείρησή του, αυξάνοντας σημαντικά το ποσοστό μετατροπής των «θεατών» σε αγοραστές.
· Ο καταναλωτής βλέπει λεπτομερώς τα προϊόντα και υποβάλει online ερωτήσεις στον Έμπορο (μέσω του Chat), λαμβάνοντας άμεσα απαντήσεις. Ταυτόχρονα διασκεδάζει κατά τη διάρκεια των αγορών του, αλλάζοντας ουσιωδώς την εμπειρία αγορών.
· Ο Παρουσιαστής της εκπομπής είναι είτε ο ίδιος ο επιχειρηματίας, είτε στέλεχος της επιχείρησης, είτε ειδικός στην παρουσίαση συγκεκριμένων προϊόντων, είτε ένας influencer / διάσημο πρόσωπο / πρόσωπο με πολλούς ακολούθους στα Social Media κλπ.
· Ο Έμπορος μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε στην Ελλάδα, χωρίς να είναι απαραίτητο να έχει ήδη δικό του eshop. Η ζωντανή μετάδοση γίνεται με το κινητό τηλέφωνο, τον υπολογιστή και σύνδεση ίντερνετ. Έτσι απλά.
· Ο πελάτης τοποθετεί την παραγγελία του στο liveshopping.gr και η παραγγελία του εκτελείται άμεσα από τον Έμπορο (αποστολή με ταχυμεταφορές ή Click Away (εφόσον βρίσκονται στην ίδια Περιφέρεια)).
· Στο liveshopping.gr οι πωλήσεις γίνονται αποκλειστικά κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής εκπομπής ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΤΙ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟ liveshopping.gr
· Στο liveshopping.gr ο καταναλωτής θα βρει ότι πωλείται. Ενδεικτικά: Μόδα και Ομορφιά, ηλεκτρονικά είδη και Gadgets, διακόσμηση σπιτιού και έπιπλα, παιδικά και βρεφικά είδη, γραφική ύλη, τρόφιμα, προϊόντα προσωπική υγείας, αξεσουάρ αυτοκινήτου, είδη για ζώα, είδη για τον ελεύθερο χρόνο, κοσμήματα, είδη οικιακής χρήσης, παιχνίδια κλπ.
· Στόχος μας, εκτός των άλλων, είναι και η ενίσχυση των πωλήσεων αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων από όλη την Ελλάδα καθώς και πώληση προϊόντων παραγόμενων σε ακριτικές περιοχές και περιοχές με υψηλή ανεργία. Πάντα ζωντανά και διαδραστικά.
ΤΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ
· Οι Έμποροι καταβάλουν προμήθεια στο liveshopping.gr μόνο επί των πωληθέντων προϊόντων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr