Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ξεκινώντας την παρουσίαση ο κ. Αποστόλου ανέφερε ότι η ΑΤΛΑΝΤΙΚ αποτελεί το 2ο μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα, το οποίο περιλαμβάνει 160 εταιρικά καταστήματα, 21 σημεία χονδρικής πώλησης ''Cash & Carry'', 560 σημεία ειδικών συνεργασιών/franchising ΑΡΙΣΤΑ, ενώ απασχολεί 4.250 εργαζόμενους. Το δίκτυο καταστημάτων καλύπτει σχεδόν ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια με έμφαση στην κάλυψη περιοχών της περιφέρειας.
Στη συνέχεια της παρουσίασης ο κ. Αποστόλου αναφέρθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ομίλου τα οποία συγκεντρώνονται στη διαφοροποιημένη πελατειακή βάση της ΑΤΛΑΝΤΙΚ, στην ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο όμιλος, στην φιλικότερη σχέση με τον πελάτη η οποία εδραιώνεται μέσω προσφορών και στην έμφαση σε τρόφιμα και είδη ευρείας κατανάλωσης.
Ακολούθως έγινε συνοπτική ανάλυση των οικονομικών αποτελεσμάτων της χρήσης 2006 και του πρώτου τριμήνου 2007. Πιο συγκεκριμένα, ο Ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών για τη χρήση 2006 διαμορφώθηκε στα Euro 576,1 εκ. έναντι Euro 576,7 εκ. για το 2005. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις λιανικής υποχώρησαν κατά 4,1%, ενώ οι πωλήσεις χονδρικής αυξήθηκαν κατά 12,8%. Το Μικτό Κέρδος είχε μικρή πτώση της τάξης του 1,8% αγγίζοντας τα Euro 117,8 εκ. Τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων μειώθηκαν κατά 32,4% και διαμορφώθηκαν στα Euro 12,9 εκ. για το 2006 από Euro 19,1 εκ. για το 2005. Τέλος, σχετικά με τα Καθαρά Αποτελέσματα μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας ο Όμιλος παρουσίασε ζημιές της τάξης των Euro 1,25 εκ. σε σχέση με κέρδη τα οποία ανέρχονταν στα Euro 3,75 εκ. για το 2005. Αντίστοιχη πορεία είχαν τα αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2007. Συγκεκριμένα, ο Ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών ανήλθε σε Euro 131,8 εκ., τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων σε Euro 3,6 εκ., ενώ τα Καθαρά Κέρδη μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας ήταν οριακά θετικά ανερχόμενα σε Euro 0,1 εκ.
Αναφερόμενος στους λόγους για τους οποίους ο κύκλος εργασιών παρέμεινε αμετάβλητος τόσο για το 2006 όσο και για το πρώτο τρίμηνο του 2007, ο κ. Αποστόλου τόνισε ότι αυτό αποδίδεται κυρίως στην όξυνση του ανταγωνισμού σε περιοχές που η ΑΤΛΑΝΤΙΚ έχει δυναμική παρουσία, τις τοπικιστικές αντιδράσεις που έχουν ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της λειτουργίας νέων καταστημάτων και τον εξορθολογισμό του δικτύου καταστημάτων που αναμένεται να αποδώσει μεσοπρόθεσμα. Ενδεικτικά αναφέρθηκε ότι στα ίδια καταστήματα που λειτούργησαν 12 μήνες στο 2006 υπήρξε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 4,6%. Επιπρόσθετα η μείωση του περιθωρίου Μικτού Κέρδους με σκοπό τη διατήρηση των μεριδίων αγοράς σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ενίσχυση πωλήσεων χονδρικής, τομέας ο οποίος λειτουργεί με μικρότερα περιθώρια κέρδους, και τα αυξημένα έξοδα διάθεσης για την ενίσχυση της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας είχαν ως αποτέλεσμα την πτώση της κερδοφορίας της εταιρείας.
Τελειώνοντας την παρουσίαση ο κ. Αποστόλου αναφέρθηκε στους στόχους και τις προοπτικές της εταιρείας οι οποίοι αφορούν τη στροφή δραστηριοτήτων και επέκταση σε νέες αγορές, παρέχοντας προϊόντα υψηλότερης κερδοφορίας, την αναμόρφωση δικτύου υφιστάμενων καταστημάτων και ανάπτυξη νέων, το outsourcing για τη διακίνηση και διανομή προϊόντων και την ενίσχυση του τομέα χονδρικής.