Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση", ενημέρωσαν τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για το μεγάλο αριθμό παραπόνων και καταγγελιών που έλαβαν από καταναλωτές για την εν λόγω εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου.
Όπως αναφέρεται στην έρευνα των καταγγελιών από την ΕΚΠΟΙΖΩ και την "Παρέμβαση", επισημάνθηκαν πλήθος παραβάσεων της εταιρείας και ελήφθησαν υπόψη, ο μεγάλος αριθμός των καταγγελιών, ο αυξημένος κίνδυνος παραπλάνησης και πρόσκλησης ζημίας στους καταναλωτές, καθώς και το οικονομικό όφελος που επεδίωξε η ως άνω εταιρεία σε βάρος τους. Οι καταναλωτές αισθάνονταν αβοήθητοι και παραπλανημένοι λόγω των παρελκυστικών και παράνομων πρακτικών της εταιρείας.
Συγκεκριμένα οι καταγγελίες αφορούσαν παραγγελίες στις οποίες είχαν προβεί οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου για την αγορά προϊόντων τεχνολογίας (όπως κινητά τηλέφωνα, tablet, laptop, τηλεόραση, ψυγείο), σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των καταναλωτών και της ΕΚΠΟΙΖΩ η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν ανέφικτη, με αποτέλεσμα να μην παραλάβουν ποτέ τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει και προπληρώσει, όπως επίσης και την επιστροφή των χρημάτων τους, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Τα παραπάνω συνιστούν παράβαση της νομοθεσίας περί καταναλωτή (ν. 2251/1994) και συγκεκριμένα: της μη παράδοσης των προϊόντων, της μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης, τις εσφαλμένες πληροφορίες αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων, την παραπλάνηση ως προς την έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή και την ανακριβή ενημέρωση καταναλωτών ως προς το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ, αλλά και όλες οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση" θεωρούν ότι η επιβολή προστίμου κινείται στη σωστή κατεύθυνση, ως προς την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr