Πιο συγκεκριμένα ο τζίρος των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων έφτασε το συγκεκριμένο διάστημα τα 115,5 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις τροφίμων μειώθηκαν κατά 3,4%, όταν οι πωλήσεις ειδών σπιτιού και ειδών προσωπικής υγιεινής & φροντίδας κινήθηκαν πτωτικά κατά 4,6% και 3,9% αντίστοιχα.
Ωστόσο σε επίπεδο εξαμήνου το λιανεμπόριο τροφίμων έχει καταγράψει ανάπτυξη 12,2%.
Σε σχέση με τις επιδόσεις των γεωγραφικών περιοχών, η Κρήτη την τελευταία εβδομάδα Ιουνίου είχε τη μεγαλύτερη πτώση με ποσοστό 19% και ακολουθούν Βόρεια Ελλάδα και Πελοπόννησος. Η Θεσσαλονίκη ήταν η μόνη περιοχή στην οποία τα σούπερ μάρκετ είδαν άνοδο των πωλήσεων.
Η Αττική σημείωσε την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου πτώση πωλήσεων FMCGs της τάξης του 1,6%.
Επίσης η μοναδική κατηγορία σούπερ μάρκετ που αναπτύχθηκε είναι αυτή των μεγάλων σε έκταση, δηλαδή των 2.500 τετραγωνικών μέτρων και άνω. Οι υπόλοιπες κατηγορίες, είδαν τις πωλήσεις τους να πέφτουν με τον ίδιο σχεδόν ρυθμό, που κυμάνθηκε από 4,3% έως 5,6%.
Διαβάστε αναλυτικά ΕΔΩ
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr