Πιο συγκεκριμένα έφτασε τα 1,985 δισ. ευρώ με το Μάρτιο μόνο να «γράφει» άνοδο στις πωλήσεις για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων στο 26,9%.
Τον Μάρτιο οι πωλήσεις των προϊόντα σταθερού κωδικού που αποτελούν το 76% του καλαθιού των σούπερ μάρκετ σημείωσαν ανάπτυξη 31,3% από 1% τον Φεβρουάριο και 2,4% τον Ιανουάριο με τις πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας να ακολουθούν την τάση της αγοράς με αύξηση των πωλήσεών τους κατά 13,9% και μερίδιο 16,2% δηλαδή στο επίπεδο του 2011.
Στο ερώτημα ποια καταστήματα μάζεψαν τον μεγαλύτερο τζίρο και είχαν την μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων, τα υπερμάρκετ, δηλαδή τα καταστήματα εμβαδού άνω των 2.500 τ.μ., κατέγραψαν αύξηση 22,7% στις πωλήσεις τους. Ακολούθησαν με +14,6% τα καταστήματα 1.000-2.500 τ.μ., με +10,5% “έτρεξαν” οι πωλήσεις των καταστημάτων από 400-1.000 τ.μ. και 9,5% τα σούπερ μάρκετ έως 400 τ.μ.
Την ίδια ώρα ωστόσο με την άνοδο των πωλήσεων καταγράφεται "σταθερότητα" σε σχέση με τις πληρωμές σε προμηθευτές που παραμένουν στα επίπεδο προ κρίσης, δηλαδή φτάνουν και τους 3 - 4 μήνες μετά την παράδοση των προϊόντων. Κάτι που έχει επισημάνει και η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr