Ένα από τα βασικά θέματα, που ζητούν λύση, είναι το πώς θα ελέγχει ο πελάτης εάν το ρούχο του ταιριάζει. Προφανώς ο φόβος της πανδημίας επηρεάζει τη λειτουργία των δοκιμαστηρίων όπου συνήθως τσέκαρε ο καθένας και κάθε μια τι του πήγαινε. Επιπλέον υπάρχει προβληματισμός για την αναλογία πελατών – τετραγωνικών καταστημάτων. Βέβαια η βασική αγωνία είναι το πώς θα βρεθούν πελάτες μέσω ύφεσης και απουσίας τουριστικής κίνησης.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα είπε στο πλαίσιο του 1ου Συνεδρίου Future of Retail ο Ηλίας Κικίλιας, γενικός διευθυντής ΙΝΣΕΤΕ, οι τουρίστες πέρυσι έδωσαν 2,7 δισ. ευρώ για ψώνια, καθώς δίνουν το 14% περίπου της μέσης τους δαπάνης στα μαγαζιά.
Στο πλαίσιο αυτό, τη διενέργεια των θερινών εκπτώσεων τον ερχόμενο Αύγουστο, σε συνδυασμό με μέτρα για τη στήριξη των επιχειρήσεων, ζητά ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών. Με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης, προτείνει για τη φετινή χρονιά και εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία στο εμπόριο την έναρξη των τακτικών θερινών εκπτώσεων κατά 15 μέρες αργότερα δηλαδή στις αρχές Αυγούστου, ώστε να δοθεί περισσότερος ωφέλιμος χρόνος στις επιχειρήσεις να διαθέσουν τα αποθέματά τους, που έμειναν αδιάθετα κατά την περίοδο του υποχρεωτικού κλεισίματος. Παράλληλα ζητά την κατάργηση του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων, έχοντας για πρώτη φορά τη σύμφωνη γνώμη των καταναλωτικών οργανώσεων και όλων των φορέων της αγοράς. Το θέμα της κατάργησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων αποτελεί πάγιο αίτημα των μικρομεσαίων εμπόρων.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr