Ειδικότερα, σημειώθηκε:
- Αύξηση 5,7% του βάρους των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το γ’ τρίμηνο του 2019 σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του 2018. Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το γ’ τρίμηνο του 2019 με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 107.055,8 χιλιάδες τόνους έναντι 101.249,7 χιλ. τόνων κατά το γ’ τρίμηνο του 2018. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.210.169,6 χιλ. το γ’ τρίμηνο του 2019, σημειώνοντας μείωση 16,9% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2018 οπότε είχαν ανέλθει σε 7.475.016,1 χιλ..
- Στον τύπο φορτίου η σημαντικότερη αύξηση το γ’ τρίμηνο του 2019 έναντι του γ’ τριμήνου του 2018, παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Υγρά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» ενώ αναφορικά με τα τονοχιλιόμετρα παρατηρήθηκε ελάχιστη αύξηση μόνο στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)». Η σημαντικότερη μείωση τόσο από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων όσο και από τη άποψη των τονοχιλιομέτρων, το γ’ τρίμηνο του 2019 έναντι του γ’ τριμήνου του 2018, παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές αυτοκινούμενες μονάδες».
- Όσον αφορά τα στοιχεία φορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, σε ποσοστό 42,2% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 10,0% το γ’ τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2018. Κατά τη σύγκριση της ίδιας χρονικής περιόδου, η μεγαλύτερη αύξηση των φορτώσεων παρουσιάστηκε στην Κεντρική Ελλάδα κατά 43,3%.
- Από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 41,8%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 8,9% το γ’ τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2018. Κατά τη σύγκριση της ίδιας χρονικής περιόδου, η μεγαλύτερη αύξηση των εκφορτώσεων παρουσιάστηκε στην Κεντρική Ελλάδα κατά 42,4%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr