Οι έμποροι καλούν τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις μεγάλες μειώσεις τιμών ενώ οι οργανώσεις των καταναλωτών προτρέπουν όλους να προχωρούν σε αγορές εφόσον πραγματοποιήσουν έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής.
Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) για την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εορταστικής περιόδου, αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 σημείωσε μόλις το 17% των επιχειρήσεων, ενώ το 49% κατέγραψε μειωμένο τζίρο. Στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε ο τζίρος των εορτών για το 34% των επιχειρήσεων. Ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι αυτός της ένδυσης-υπόδησης, ενώ μικρή αύξηση, της τάξης του 1,5%, κατέγραψαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ. Τέλος, τέσσερις στους δέκα επιχειρηματίες πραγματοποίησαν προσφορές στα καταστήματά τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) έχει πάγιο αίτημα τον περιορισμό της χρονικής διάρκειας των τακτικών εκπτώσεων σε οκτώ εβδομάδες από 18 εβδομάδες που είναι σήμερα. Όπως ανέφερε την περασμένη εβδομάδα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, Γιώργος Καρανίκας, δεν έχει αποδώσει ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων και βασικό επιχείρημα της ΕΣΕΕ για εκπτώσεις δύο φορές τον χρόνο είναι ότι ο Φεβρουάριος και ο Αύγουστος αποτελούν τους τελευταίους μήνες της χειμερινής και της θερινής περιόδου και οι έμποροι θα κάνουν γενναίες εκπτώσεις για να πουληθεί το στοκ λόγω τέλους εποχής ενώ προσφορές θα υπάρχουν όλον τον χρόνο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr