Η περίοδος των χειμερινών προσφορών θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου. Την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, δηλαδή στις 19 Ιανουαρίου, τα καταστήματα αναμένεται να είναι ανοιχτά με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 έως τις 18:00.
Σημειώνεται ότι αρκετά εμπορικά καταστήματα έχουν ήδη ξεκινήσει να προσφέρουν προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές, με στόχο να συγκεντρώσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να αυξήσουν την αγοραστική κίνηση, προκειμένου αυτή να κορυφωθεί την περίοδο των εκπτώσεων.
Αθήνα: Ικανοποίηση για γιορτές-Εκπτώσεις μέχρι και 70% προσεχώς
Μιλώντας στο Reporter και αναφερόμενος στον εορταστικό τζίρο της αγοράς, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης τόνισε ότι «παρατηρήθηκε μία σχετικά θετική εικόνα. Πολλά καταστήματα έκλεισαν με μικρό θετικό πρόσημο και η κίνηση των καταναλωτών λογίζεται αρκετά ικανοποιητική. Περιμένουμε και τα ακριβή στοιχεία, αλλά είμαστε αισιόδοξοι για μία καλύτερη πορεία συγκριτικά με πέρυσι».
Παράλληλα, ο κ. Καφούνης εκτιμά για τις χειμερινές εκπτώσεις: «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τα περσινά επίπεδα και ευελπιστούμε ότι θα τα καταφέρουμε. Οι εκπτώσεις θα φτάσουν μέχρι και 70%».
Απογοήτευση στη Θεσσαλονίκη-Ελπίδες για αναζωπύρωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος
Υποτονικά κινήθηκε η αγορά της Θεσσαλονίκης τις γιορτές, εικόνα που χαρακτήρισε τα εμπορικά καταστήματα ολόκληρο το 2019, σημειώνει στο Reporter, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Παντελής Φιλιππίδης. «Πολύς κόσμος αποφάσισε να βγει έξω με στόχο να περάσει καλά, να διασκεδάσει, έχοντας στην άκρη του μυαλού του να ψωνίσει. Έτσι, ο τζίρος κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα» επισημαίνει.
Σε ό,τι αφορά τις χειμερινές προσφορές, ο κ. Φιλιππίδης υπογραμμίζει: «Ορισμένα καταστήματα έχουν ήδη ξεκινήσει με χαμηλές προσφορές την προσπάθεια να προσελκύσουν τον κόσμο και εκτιμούμε πως οι χειμερινές εκπτώσεις θα ξεπεράσουν το 50%. Ελπίζουμε να πάνε καλύτερα τα πράγματα. Μάθαμε να ελπίζουμε αυτά τα χρόνια».
Εκτίμηση ΕΒΕΠ
Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΕΒΕΠ), ο εορταστικός τζίρος κινήθηκε περίπου στα περσινά επίπεδα, ενώ οι καταναλωτές στράφηκαν κυρίως στα φυσικά καταστήματα και το παραδοσιακό εμπόριο, με το διαδίκτυο να αξιοποιείται κατά βάση για ιδέες και τιμές.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr