Βάσει των πρώτων εκτιμήσεων, τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από διάφορες έρευνες συγκεκριμένα για το Λεκανοπέδιο Αττικής, κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ 29 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου. Ο συνολικός τζίρος όπως αναφέρει ο κ. Κορκίδης αντιστοιχεί στο 8% περίπου του ετήσιου τζίρου της λιανικής.
Μιλώντας στο Διοικητικό Συμβούλιο του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, ο κ. Κορκίδης, ανέφερε πως στο πλαίσιο αυτών των δύο «market events», 6 στους 10 καταναλωτές υπολογίζεται ότι προέβησαν σε αγορές τουλάχιστον 3-4 προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ βάσει του μέσου όρου των αποδείξεων ξοδεύτηκαν 180-200 ευρώ ανά καταναλωτή.
Στο πεδίο των αγορών, το 2019 οι προτιμήσεις των καταναλωτών στις αγορές και τα καταστήματα της Αττικής διαφοροποιήθηκαν με αυτές του 2018, με μόνη εξαίρεση την ένδυση-υπόδηση, που, παρά τη μείωση από το 81% πέρυσι, περιορίσθηκε φέτος στο 75%, διατηρώντας όμως την πρωτιά ως δημοφιλέστερη καταναλωτική κατηγορία. Οι ηλεκτρονικές συσκευές, με 44%, ξεπέρασαν σε προτίμηση τα καλλυντικά, τα οποία παίρνουν την τρίτη θέση με 30%, με τα αξεσουάρ και τα κοσμήματα να ακολουθούν με 24%, εν συνεχεία με 22% οι ηλεκτρικές συσκευές, κατόπιν τα είδη σπιτιού κ.λ.π.
Τέλος, ο κ. Κορκίδης δήλωσε πως κατά το τριήμερο προσφορών, το μεγαλύτερο τζίρο, όπου οι καταναλωτές ξοδεύουν 360% παραπάνω από οποιαδήποτε άλλο τριήμερο του χρόνου, κατέγραψαν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών και ηλεκτρονικών ειδών στο λεκανοπέδιο της Αττικής, οι οποίες όμως προσέφεραν και μεγάλες εκπτώσεις, υπερβαίνοντας το 60%, ακολουθούμενες κατά πόδας από πολυκαταστήματα υπόδησης, ακριβών καλλυντικών και εν γένει πώλησης επώνυμων ειδών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr