Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, επεσήμανε ότι «από την ευημερία των δεικτών είναι απαραίτητο να περάσουμε στην ευημερία των ανθρώπων», ενώ υπενθύμισε ότι «το πρώτο εξάμηνο του 2019 εξαιτίας της οικονομικής ασφυξίας, αποτέλεσε τη χειρότερη περίοδο των τελευταίων ετών για το σύνολο των εμπορικών επιχειρήσεων».
«Μακάρι οι μεγάλες εκπτώσεις, σε συνδυασμό με την ποικιλία και την ποιότητα των ειδών που θα παρουσιάσουν οι έμποροι, να αποτελέσουν κίνητρο για την έστω και συγκρατημένη άνοδο της αγοράς που έχουμε όλοι ανάγκη» έσπευσε να προσθέσει.
Τι πρέπει να προσέχουν οι επιχειρήσεις:
- Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
- Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
- Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
- Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
- Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
- Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.