Επιπλέον επισημαίνεται ότι,κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων οι καταναλωτές θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή στην αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, ενώ επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Οι επιχειρησιακοί στόχοι της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή
α) Η προστασία του καταναλωτικού κοινού στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 2251/1994 και ειδικότερα η προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών όσον αφορά συναλλαγές τους σε σχέση με την αγορά καταναλωτικών αγαθών, αλλά και την παροχή υπηρεσιών.
β) Η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και η καταστολή των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και του υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων.
γ) H παρακολούθηση και εποπτεία εφαρμογής της νομοθεσίας για τη λειτουργία των Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών και την προστασία της προσωπικής σφαίρας και προσωπικότητας των οφειλετών από αθέμιτες πρακτικές είσπραξης των απαιτήσεων
Το νέο πρόγραμμα για τις εκπτώσεις
Την ενεργοποίηση του προγράμματος «Συμμετέχω» στα Χανιά για ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού ανακοίνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης.
Όπως αναφέρει ο Σύλλογος «το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2010 με παροχή εκπτώσεων σε ανέργους αρχικά και αργότερα σε πολύτεκνους, τρίτεκνους, ΑΜΕΑ και φοιτητές. Στόχος του είναι η παροχή καλύτερης τιμής από τοπικές επιχειρήσεις σε κοινωνικές ομάδες που έχουν πραγματικά ανάγκη με την παροχή εκπτώσεων στις παραπάνω κοινωνικές ομάδες. Την περίοδο 2010-2014 που υλοποιήθηκε η δράση συμμετείχαν τουλάχιστον 60 επιχειρήσεις στα Χανιά».
Η εκ νέου ενεργοποίηση του προγράμματος όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Εμπορικού συλλόγου αποφασίστηκε, ώστε να δοθεί ώθηση στις τοπικές επιχειρήσεις, καθώς και ένα επιπλέον κίνητρο να προτιμήσουν οι καταναλωτές τα εμπορικά καταστήματα της πόλης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr