Παράλληλα η εταιρία αναμένεται να δώσει έμφαση στις «omni channel» πωλήσεις δηλαδή την αξιοποίηση κάθε τρόπου προσέγγισης με τον πελάτη με βάση τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των πρακτικών data mining και data analytics – την καταγραφή και ανάλυση δεδομένων που με βάση τη νομοθεσία εκχωρεί ο κάθε πελάτης σε κάποιο πάροχο. Έτσι αναμένεται να γίνει μια περαιτέρω επένδυση που μπορεί να φτάσει και το 1,5 εκ. ευρώ στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας, που θα δίνει την ευκαιρία σε κάθε πελάτη από οποιοδήποτε κανάλι διανομής να εξυπηρετηθεί εξατομικευμένα με βάση τις προτιμήσεις του και έτσι να επιτευχθεί βελτιστοποίηση της εμπειρίας του.
Ένα άλλο πεδίο που ποντάρει η επιχείρηση είναι η ήδη ανακοινωθείσα είσοδος στην αγορά των λευκών συσκευών (κουζίνες, πλυντήρια, ψυγεία). Και χθες κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της εισηγμένης ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο αναφέρθηκε στο θέμα χωρίς όμως να ανακοινώσει το πότε στα σημεία του δικτύου θα φτάσουν τα εν λόγω εμπορεύματα. Πάντως είναι σε εξέλιξη συζητήσεις με προμηθευτές αλλά και η επεξεργασία των τιμολογιακών πρακτικών για την είσοδο σε μια αγορά που δίνει τζίρους αλλά και γνωρίζει σφοδρό ανταγωνισμό. Πάντως όπως είπε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Κ. Γεράρδος στόχος είναι να αξιοποιηθεί η τελευταία λέξη της τεχνολογίας και όσμωσή της με τις λευκές συσκευές. Εκεί δε το Πλαίσιο που έχει μεγάλη παρουσία στον τεχνολογικό κλάδο μπορεί να έχει σημαντικές «λαβές προώθησης» των λεγόμενων έξυπνων λευκών συσκευών. Όπως τόνισε ο κ. Γεράρδος σήμερα η κατηγορία αυτή μπορεί να αντιπροσωπεύει μόλις το 5% της αγοράς στο μέλλον όμως θα είναι το 50%.
Σκληρή μάχη για τα λευκά
Σημειώνεται ότι πέρα από τους υφιστάμενους παίκτες και η Pubic αναμένεται μετά και το deal με τη Media Markt να μπει στον τομέα που αποτιμάται στα 600 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι και κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Public πριν λίγο καιρό και ο διευθύνων σύμβουλός της κ Χρήστος Καλογεράκης είχε αποφύγει να πει το πότε και αν θα μπει στις «λευκές» συσκευές αλλά και το πώς θα διαμορφωθεί η συμφωνία με τη Media Markt.
Σε σχέση με τον ανταγωνισμό η Πλαίσιο, όπως είπε ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, είχε επιλεγεί μια "στρατηγική ενεργητικής άμυνας” με προτεραιότητα την ισχυρή ρευστότητα και την κερδοφορία και όχι τα μερίδια. Χωρίς να αποστεί από αυτή την επιλογή, η εταιρία αναμένεται να ξεκινήσει να τοποθετείται πιο δυναμικά, αλλά πάντα με προσοχή ώστε να αξιοποιήσει και την συνολική ανάκαμψη της αγοράς.
Μάλιστα ήδη στο 2018 έγιναν επενδύσεις 7,5 εκατ. ευρώ ενώ το 2019 θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ. Παράλληλα συνεχίζεται το πρόγραμμα δόσεων "Μήνα-Μήνα".
Σημειώνεται ότι το 2018 οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 309 εκατ. ευρώ από 286 εκατ. ευρώ το 2017, βελτιωμένες κατά 8%, ενώ τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 6,1 εκατ. ευρώ. Τέλος η Γενική Συνέλευση ενέκρινε τη διανομή μερίσματος 0,7 ευρώ ανά μετοχή και την αγορά ιδίων μετοχών μέχρι 10% με εύρος τιμής από 2,5 έως 7 ευρώ ανά μετοχή.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr