Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Αύξηση των προ φόρων κερδών για το α'' τρίμηνο του 2007, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, κατά 70% (628 χιλ. ευρώ έναντι 370 χιλ. ευρώ) σε επίπεδο εταιρείας και κατά 68% σε επίπεδο ομίλου (425 χιλ. ευρώ έναντι 253 χιλ. ευρώ) παρουσιάζει η εταιρεία Ν. ΒΑΡΒΕΡΗΣ MODA BAGNO Α.Ε. Αντίστοιχη αύξηση παρουσιάζουν και τα μετά από φόρους αποτελέσματα, τόσο σε επίπεδο εταιρείας (472 χιλ ευρώ έναντι 263 χιλ. ευρώ), όσο και ομίλου. Τα μετά φόρων κέρδη για την εταιρεία και τον όμιλο ανήλθαν αντίστοιχα σε 0,47 εκ. ευρώ και 0,25 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2006 79% και 68,8% αντίστοιχα. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν, για την εταιρεία σε 1 εκ. ευρώ έναντι 0,76 εκ. ευρώ το 2006, σημειώνοντας αύξηση 30,7%, και για τον όμιλο σε 0,84 εκ. ευρώ έναντι 0,70 το 2006 , σημειώνοντας αύξηση 19%. Ο κύκλος εργασιών των βασικών εμπορικών δραστηριοτήτων (δηλαδή οι δραστηριότητες εκτός οικοδομικού κλάδου) παρουσιάζεται αυξημένος κατά 11,2% σε επίπεδο εταιρείας, δηλαδή 7,35 έναντι 6,61 εκ ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2006, και σε επίπεδο ομίλου κατά 5%, δηλαδή 7,55 έναντι 7,19 εκ. ευρώ το 2006. Ο κύκλος εργασιών από το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας ανήλθε σε 7,35 εκ. ευρώ, στο ίδιο ύψος με αυτόν της αντίστοιχης περιόδου του 2006 λόγω εξάντλησης του αποθέματος οικοδομών προς πώληση εντός του 2006, ενώ σε επίπεδο ομίλου ανήλθε σε 7,55 εκ ευρώ και παρουσιάζεται μειωμένος κατά 0,39 εκ ευρώ σε σχέση με το 2006 λόγω της επίδρασης στην κατανάλωση των εσωτερικών συνθηκών που επικρατούν στην τουρκική αγορά. Η αξία των εισερχομένων παραγγελιών κατά το α? τρίμηνο του 2007 είναι αυξημένη κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006. Η δυναμική της αυξημένης ζήτησης, ο εμπλουτισμός με νέες σειρές εμπορευμάτων που σύντομα θα διατίθενται, η οργάνωση δυναμικού πωλήσεων για την υποστήριξη νέων τομέων όπως κατασκευών και διαγωνισμών, η προγραμματισμένη ανάπτυξη νέων σημείων πώλησης σε συνδυασμό με την εξέλιξη του προγράμματος οργανικής ανάπτυξης, συντελούν ώστε να υπάρξει για το 2007 σημαντική βελτίωση στην κερδοφορία σε σχέση με το 2006.