Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίζεται ως η πιο επιτυχημένη από την αρχή του θεσμού με τη συμμετοχή των e-shops να είναι αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση!
Γεγονός που έτυχε και της ιδιαίτερα θετικής αποδοχής των online καταναλωτών αφού οι προσφερόμενες εκπτώσεις ξεπερνούσαν σε πολλές περιπτώσεις το-70%.
Η διαφημιστική καμπάνια κατέγραψε περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια impressions σημειώνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ενημερωτική σελίδα που δημιούργησε ο GR.EC.A για τους καταναλωτές. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της εβδομάδας έπαιξε η προώθηση της εβδομάδας μέσα από τον ψηφιακό τύπο, το ραδιόφωνο και τη τηλεόραση, ενώ σημαντική για την επιτυχία της εβδομάδας ήταν και η συμμετοχή των 4 συστημικών Τραπεζών, με προσφορές που ανακοίνωσαν μόνο για τη διάρκεια της εβδομάδας.
Το 55% των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετείχαν στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου είδαν σημαντική αύξηση στο τζίρο τους, ενώ σημαντκή ήταν και η αύξηση χρήσης της κάρτας στις online πληρωμές, όπως δηλώνει το 30% των e-shops που συμμετείχαν.
Στη σχετική έρευνα που πραγματοποίησε ο GR.EC.A. στα e-shops που συμμετείχαν στην εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου αποτυπώθηκε η επιτυχία της εβδομάδας, καθώς:
Ο θεσμός της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013. Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει.
Η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019», τελεί υπό την αιγίδα της Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή και την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN από το ΟΠΑ και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Skroutz.gr και Bestprice.gr.