Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου και Καταναλωτικών Αγαθών), οι καταναλωτές ξοδεύουν περίπου 170 ώρες τον χρόνο ή περίπου 7 ημέρες για την αγορά βασικών ειδών διατροφής και νοικοκυριού. Απο αυτές τις 170 ώρες, τις 85 τις περνά στο σούπερ μάρκετ.
Μάλιστα, τα ελληνικά νοικοκυριά προσπαθούν να μειώσουν αυτές τις 85 ώρες και επιλέγουν το πιο κοντινό κατάστημα (σε ποσοστό 69%), χρησιμοποιούν καλάθι και όχι καρότσι (ποσοστό 50%), επιλέγουν να πληρώνουν σε ταμείο εξπρές ή ταμείο αυτο εξυπηρέτησης (self-checkout).
Στις ΗΠΑ, το 2018, οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα χρήματα σε εστιατόρια και μπαρ απο αυτά που δαπάνησαν σε σούπερ μάρκετ, αποδεικνύοντας ότι τελικά πρόκειται για μια τάση παγκόσμια και όχι εγχώρια μόνο.
Ενδιαφέρον στοιχείο είναι, επίσης, πως όχι μόνο οι μεγαλύτερες γενιές δεν ενδιαφέρονται να ξοδεύουν τον χρόνο τους στα σούπερ μάρκετ αλλά ούτε πλέον και οι νεότερες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr