Τι αγοράζουν οι Έλληνες e-shoppers
Την περίοδο αυτοί οι Έλληνες διασυνοριακοί καταναλωτές (e-shoppers) αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης και αξεσουάρ μόδας σε ποσοστό 69%, ενώ ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια και μετακινήσεις περίπου 588 ευρώ κατά μέσο όρο.
Την ίδια ώρα η Black Friday και η Cyber Monday γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές, με τις ηλεκτρονικές αγορές τις ημέρες αυτές να αυξάνονται κατά ακόμα και πάνω από 50%.
Η πιο σημαντική κατηγορία για τις αγορές της «Black Friday» το 2017 ήταν η ένδυση και ο συγκεκριμένος όγκος αγορών κατά τις εκπτώσεις αυτές ήταν σχεδόν τέσσερα φορές υψηλότερος σε σχέση με τον ετήσιο μέσο όρο.
Τα Χριστούγεννα αγαπημένη περίοδος για cross-border αγορές
Σύμφωνα με έρευνα της PayPal το 83% των Ελλήνων ενηλίκων πραγματοποίησε τουλάχιστον μια ηλεκτρονική αγορά κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών.
Τα Χριστούγεννα αποτελούν την προτιμώμενη περίσταση για συχνότερες cross-border αγορές, σύμφωνα με το 40% των Ελλήνων διασυνοριακών shoppers, όμως την ίδια στιγμή σχεδόν ίδιο είναι και το ποσοστό των Ελλήνων που δεν χρειάζονται μια ειδική αφορμή ή συγκυρία προκειμένου να πραγματοποιήσει ψώνια από ένα ξένο e-shop σε πιο τακτική βάση.
Από το εξωτερικό οι Έλληνες e-shoppers αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ μόδας σε ποσοστό 69%, το 64% αγοράζει ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, παιχνίδια και είδη χόμπι το 51%, και κοσμήματα - ρολόγια το 46%.
Τα περισσότερα χρήματα πάνε σε ταξίδια
Όμως από την άποψη της αξίας των προϊόντων και των υπηρεσιών που οι Έλληνες αγοράζουν από το διαδίκτυο, ξοδεύουν μεγαλύτερα χρηματικά ποσά σε ταξίδια και μετακινήσεις (588 ευρώ κατά μέσο όρο), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (277 ευρώ) και ανταλλακτικά αυτοκινήτων (275 ευρώ). Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί διασυνοριακών αγορών προς τους οποίους στρέφονται οι Έλληνες είναι η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ιταλία.
Μάλιστα πάνω από τους μισούς Έλληνες online shoppers (53%) προβλέπουν ότι το ποσό που δαπανούν γενικά σε ηλεκτρονικές αγορές θα εξακολουθεί να αυξάνεται. Το 76% εξ αυτών παραδέχεται, μάλιστα, ότι αρέσκεται στην ευκολία του διαδικτυακού shopping, το 33% εικάζει ότι τα μεταφορικά κόστη θα γίνουν φθηνότερα, ενώ το 28% σκοπεύει να ανεβάσει το προσωπικό budget των online αγορών, λόγω τυχόν αλλαγής του διαθέσιμου εισοδήματος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr