Μείωση 5,2% καταγράφηκε πέρυσι στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οδικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΛΣΤΑΤ. Σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό 24/7 ο κ. Παππάς επισήμανε ότι υπάρχει η πλειοψηφία στη Βουλή και κανένας εκ των βουλευτών που συμμετέχουν στην κοινοβουλευτική πλειοψηφία δεν διατίθεται να ψηφίσει μια πρόταση μομφής από τη Νέα Δημοκρατία. Καλούμενος να σχολιάσει τις αιτιάσεις ότι ο «Π. Καμμένος κρατά τον Πρωθυπουργό» ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής απάντησε ότι «αυτά είναι ενδεικτικά του επιπέδου ορισμένων». Όπως είπε, «ο Πρωθυπουργός έχει κάνει καθαρή τη θέση του και έχει την υποχρέωση να εξαντλεί τις δυνατότητες συγκρότησης πλειοψηφίας της Βουλής με αταλάντευτη γραμμή και στα οικονομικά και στα εξωτερικά ζητήματα». Ο κ. Παππάς επανέλαβε ότι υπάρχει η θετική πλειοψηφία στη Βουλή για τη στήριξη της κυβέρνησης και της Συμφωνίας των Πρεσπών. Υπογράμμισε ακόμη ότι «η Ελλάδα δεσμεύεται σε ανώτατο επίπεδο από τη Συμφωνία των Πρεσπών» και ότι «η γραμμή για το Μακεδονικό δεν αλλάζει». Σε ό,τι αφορά τα απόρρητα κονδύλια, ο κ. Παππάς ζήτησε «να διευρυνθεί ο κοινοβουλευτικός έλεγχος και να μη συζητιούνται με ανευθυνότητα στη δημόσια σφαίρα αυτά τα ζητήματα». Δήλωσε ακόμη ότι δεν θα σχολιάσει δημοσίως τι έχει διαμειφθεί σε συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου. «Αυτή τη στιγμή η διαχείριση των απορρήτων δαπανών από το ΥΠΕΞ γίνεται με τρόπο συμπαγή και ενδεδειγμένο και με τον έλεγχο της Βουλής, πέραν τούτου ουδέν» επανάλαβε, ενώ κληθείς να σχολιάσει τις δηλώσεις της εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας Μ. Σπυράκη για την επιστολή Κοτζιά, είπε ότι «η κ. Σπυράκη βρίσκεται σε απόγνωση δημιουργίας γεγονότων». «Ό,τι έγινε, έγινε υπό το φως του ηλίου και προχωράμε παρακάτω» συμπλήρωσε. Ερωτηθείς τέλος αν θεωρεί ότι ο Ν. Κοτζιάς θα γίνει ο «νέος Βαρουφάκης» για την κυβέρνηση, ο υπουργός απάντησε: «Ο κ. Κοτζιάς σπανίως λέει ψέματα. Αποκλείεται να γίνει ο νέος Βαρουφάκης».
Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσης ανήλθε σε 300.176,29 χιλιάδες τόνους, σημειώνοντας μείωση 1,48% σε σύγκριση με το 2016 και τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.418.339,45 χιλ., σημειώνοντας μείωση 9,7%.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημοσίας χρήσης ανήλθε σε 88.737,07 χιλ. τόνους σημειώνοντας μείωση 15,95% και τα τονοχιλιόμετρα σε 21.999.712,73 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 26,06%.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), η σημαντικότερη αύξηση σε απόλυτα μεγέθη παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 14.758,41 χιλ. τόνους και στην κατηγορία «Εμπορεύματα σε παλέτες» κατά 8.652,30 χιλ. τόνους. Μείωση παρουσιάστηκε στην κατηγορία «Στερεά χύμα» κατά 53.392,84 χιλ. τόνους.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολούθως στην Αττική, ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr