Πιο συγκεκριμένα, η Lidl δίνει έμφαση στις «ζεστές γωνιές» που έχει στο κάθε της σημείo. Έχει δημιουργήσει, δηλαδή, στα καταστήματά της τον φούρνο, μία πρότυπη μεγάλη επένδυση που μπορεί να αγγίξει έως και τις €300.000 ανά κατάστημα. «Όλα τα αρτοσκευάσματα που υπάρχουν στους φούρνους των καταστημάτων Lidl, όπως ψωμιά, σφολιάτες και γλυκίσματα, συντηρούνται σε ειδικούς ψυκτικούς θαλάμους και μεταφέρονται για ψήσιμο σε σύγχρονους φούρνους, ενώ τοποθετούνται σε ειδικά ράφια προκειμένου να διατηρηθούν φρέσκα έως τη στιγμή που θα τα αγοράσει ο καταναλωτής αναφέρεται από την εταιρία που και μέσα στο κάθε κατάστημα έχει τοποθετήσει σε περίοπτη θέση το συγκεκριμένο σημείο.
Επενδύσεις στο δίκτυο
Σήμερα, 181 καταστήματα διαθέτουν γωνιές bake off, ένα εγχείρημα που θα ολοκληρωθεί το 2019 σε όλα τα σημεία πώλησης. Συνολικά οι eπενδύσεις της Lidl σε επίπεδο καταστημάτων το οικονομικό έτος 2018 θα ξεπεράσουν τα 80 εκατ. ευρώ. Αφορούν νέα ανοίγματα καταστημάτων (ένα νέο κατάστημα άνοιξε ήδη στην Αθήνα στα τέλη του προηγούμενου έτους και άλλα δύο θα ανοίξουν σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα), ολικές ανακαινίσεις, επεκτάσεις, κατεδαφίσεις και χτίσιμο εκ νέου καταστημάτων (όπως σε Κεφαλονιά, Βέροια και Θεσσαλονίκη), εσωτερικές αναβαθμίσεις-ανακαινίσεις καταστημάτων και μετακομίσεις, αλλαγή θέσης καταστημάτων.
Τα φρέσκα
Όπως παράλληλα πέρα από τα αρτοσκευάσματα ποντάρει και στις πωλήσεις φρέσκων προϊόντων και δη φρούτων και λαχανικών. Γιαυτό συνεργάζεται με την Agrolab από τα πιο αναγνωρισμένα ελληνικά Εργαστήρια Ολοκληρωμένων και Συμβουλευτικών Λύσεων στη βιομηχανία των τροφίμων. «Το δειγματοληπτικό πρόγραμμα ελέγχου της Agrolab είναι συνεχές και περιλαμβάνει φυσικές, μικροβιολογικές και χημικές αναλύσεις των προϊόντων και έχει σκοπό τη μέγιστη δυνατή εξασφάλιση των καταναλωτών» αναφέρεται από την Lidl που έχει επενδύσει σε αυτόν τον άξονα συνεργασίας ποσό που ξεπερνά το 1.300.000€.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Agrolab ελέγχει κάθε Φρούτο και λαχανικό για περισσότερες από 700 δραστικές ουσίες, σαφώς μεγαλύτερος αριθμός από το μέσο όρο που διενεργούν οι κρατικές υπηρεσίες. Επιπλέον, συνολικά η εταιρεία πραγματοποίησε το περσινό οικονομικό έτος περισσότερες από 3.500 αναλύσεις, εκ των οποίων οι 750 αφορούν στα φρούτα και λαχανικά.
Μέσα από τη στρατηγική αυτή της Lidl για στήριξη συγκεκριμένων κλάδων προϊόντων, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρίας, η ποσοστιαία συμμετοχή των κατηγοριών «φρέσκων και φούρνου» στο συνολικό καλάθι αγορών του πελάτη της Lidl έχει αυξηθεί από 6 έως 20%.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr