Η Lidl χαρακτηρίζει αναξιόπιστη την έρευνα και συγκεκριμένα ισχυρίζεται πως:
- παρουσιάστηκε ένα μοντέλο ερευνών που δεν καταγράφονται προδιαγραφές και είναι αναξιόπιστη
- η μεθοδολογία δε διασφαλίζει την αντιπροσωπευτικότητα της μέτρησης στα σημεία λήψης
- το δείγμα δεν είναι αξιόπιστο
- τα στοιχεία είναι ψευδή
- δεν παρουσιάζεται η ταυτότητα της έρευνας
"Eπιφυλασσόμαστε σε κάθε νόμιμο μέσο, μιαw και η εταιρία δυσφημείται", σημειώνουν ακόμα από τη Lidl και ζητούν από τη Nielsen:
- να ξεκαθαρίσει τη μεθοδολογία το δείγμα και της προδιαγραφές
- να ξεκαθαρίσει το ποσοστό στατιστικού λάθους
Από τη μεριά της η Nielsen σε επιστολή της απαντά στις παραπάνω καταγγελίες ως εξής:
«Οι μετρήσεις που αφορούν ή και περιλαμβάνουν την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl είναι αποτέλεσμα ειδικής μεθοδολογίας που έχει αναπτύξει η The Nielsen Company παγκοσμίως και εφαρμόζεται και στην Ελλάδα.
Η έρευνα αυτή καλύπτει τις περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης και ενέχει αποδεκτό στατιστικό σφάλμα. Σε καμία περίπτωση οι μετρήσεις αυτές δεν προκύπτουν από στοιχεία πωλήσεων, που η The Nielsen Company λαμβάνει απευθείας από την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl, αλλά από δειγματοληπτική συλλογή αποδείξεων από καταναλωτές/αγοραστές της Lidl στις ανωτέρω περιοχές .
Τέλος επισημαίνουμε ότι τα στοιχεία αγοράς έχουν συγκεκριμένους περιορισμούς ως προς την ερμηνεία τους. Είμαστε στη διάθεσή σας για τυχόν διευκρινίσεις».
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr