Βέβαια η δυνατότητα δυναμικού marketing και διαφήμισης από τους μεγάλους έφερε σε αυτούς τη μερίδα του λέοντος των πελατών με τους μικρούς βέβαια να έχουν και αυτή ένα μερίδιο από την πελατεία που βγήκε στο δρόμο.
Δεν είναι τυχαίο ότι και στην ένδυση ή τα προϊόντα ομορφιάς υπήρξε κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης σε σχέση με μια άλλη μέρα Σύμφωνα με εκτιμήσεις πολλές μεγάλες αλυσίδες τεχνολογίας κυμάνθηκαν σε τζίρους τρεις με τέσσερις φορές παραπάνω από τον ημερήσιό τους τζίρο. Άλλοι κατέγραψαν σε σχέση με την περυσινή αντίστοιχη μέρα αύξηση από 40-70%. Οι μειώσεις που έκαναν στις τιμές οι έμποροι ήταν από 20%-30%, μέχρι και 70% σε κάποιους κωδικούς «κράχτες».
Το θέμα πάντως παραμένει αν αυτός ο τζίρος θα λείψει από τις επόμενες μέρες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr