Οι πωλήσεις για το 2017 αναμένεται να καταγράψουν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, καθώς τα Black Fridays συνεχίζουν την ανοδική πορεία με το πέρασμα των χρόνων. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, οι online πωλήσεις της Black Friday ξεπέρασαν τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016. Οι αριθμοί αυτοί αναμένεται να αυξηθούν το 2017, ως αποτέλεσμα της αύξησης της online δαπάνης.
Όπως σχολιάζει σε σχετική μελέτη η RTB House, διεθνής εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής σε κορυφαίους διαφημιζόμενους παγκοσμίως, για τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου η Black Friday αποτελεί το πρώτο peak της εορταστικής περιόδου ενώ παράλληλα είναι μία ευκαιρία να επιτευχθούν τεράστιοι στόχοι πωλήσεων. «Τεράστιες ουρές, περιορισμένος χρόνος και εκατοντάδες πελάτες σε καταστήματα λιανικής πώλησης στρέφουν τους αγοραστές στις ηλεκτρονικές αγορές προς αποφυγήν αυτής της κατάστασης» αναφέρει η εταιρεία, η οποία ανέλυσε εκατοντάδες εκστρατείες, προκειμένου να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο αυξάνεται η δημοτικότητα της Black Friday με την πάροδο των ετών.
Year on Year
Σε σχέση με το 2015, η Black Friday του 2016 προσέλκυσε πάνω από 106% περισσότερους ανθρώπους σε online καταστήματα και σημειώθηκαν 204% περισσότερες συναλλαγές. Στη Black Friday που πραγματοποιήθηκε το 2016, η επισκεψιμότητα στα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκε κατά 65% και οι συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν άγγιξαν το 170% σε σχέση με όλο τον υπόλοιπο μήνα.
Ο CEO της impruvo, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της RTB House στην Ελλάδα, Αλέξανδρος Ρήγας, προβλέπει ότι η Black Friday θα είναι μια ακόμα πιο δημοφιλής μέρα φέτος. «Το 2016, κατά τη διάρκεια της Black Friday τα online stores σημείωσαν αύξηση στην επισκεψιμότητα κατά περίπου 150% σε σχέση με την συνολική επισκεψιμότητα όλου του Νοεμβρίου. Επιπλέον, οι καταναλωτές πραγματοποίησαν περισσότερες συναλλαγές κατά 228% εκείνη την ημέρα σε σχέση με τις συναλλαγές όλου του μήνα.»
Σωστή προετοιμασία
Καθώς μόνο μία εβδομάδα έχει απομείνει από τη φετινή Black Friday, η εταιρεία προτρέπει τους marketers να προετοιμαστούν σωστά μέσα από εξατομικευμένες διαφημιστικές καμπάνιες. «Αυτού του είδους το retargeting είναι ένα σημαντικό εργαλείο, το οποίο μπορεί να εξατομικεύσει διαφημιστικά μηνύματα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια κατά τη διάρκεια της Black Friday. Με τη χρήση της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης και αλγόριθμους deep learning, οι marketers έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν δημιουργικά με τα προϊόντα που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Επισημαίνει δε ότι «αυτές οι καμπάνιες retargeting είναι επίσης δυνατό να προσαρμοστούν στις ανάγκες ενός μεμονωμένου καταστήματος, για παράδειγμα με τη χρήση άλλων δημιουργικών και σεναρίων στόχευσης τα οποία είναι σημαντικά για ανθρώπους που ενδιαφέρονται για διαφορετικά προϊόντα από κάθε κατηγορία, για παράδειγμα για γυναικεία και ανδρικά ενδύματα».
Πηγή: sepe.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr