Με τη μέτρηση να γίνεται σε καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., στην ηπειρωτική Ελλάδα και στην Κρήτη (εξαιρούνται τα υπόλοιπα νησιά) καταγράφεται παράλληλα οριακή πτώση στα προϊόντα FMCGs (ταχυκίνητοι κωδικοί όπως π.χ. το γάλα), στο -0,4%.
Την ίδια ώρα, τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα είχαν πωλήσεων 3%, ενώ τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης κινήθηκαν αρνητικά, με πτώση 2,1% και 1,3%, αντίστοιχα.
Η πτώση, σύμφωνα με τους αναλυτές της Nielsen, οφείλεται στη μείωση τιμών από τις έντονες προωθητικές ενέργειες των εταιριών.
Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών, στο δεκάμηνο ήταν σταθερές σε αξία σε σχέση με την περασμένη χρονιά, καθώς οι πληθωριστικές τάσεις λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες ποτών, όπως είναι ο καφές και η μπύρα, αντιστάθμισαν τις απώλειες των κατηγοριών τροφίμων.
Με βάση εκτιμήσεις της Nielsen, η αγορά προβλέπεται να συνεχίσει τη θετική της πορεία μέχρι και το τέλος του έτους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr