Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Πιο συγκεκριμένα λύσεις σε μικρές εταιρείες έως και πολυεθνικές επιχειρήσεις προσφέρει το Public Office, μια εξειδικευμένης υπηρεσίας B2B, που παρουσίασαν χτες τα Public. Όπως αναφέρθηκε από εκπροσώπους της εταιρείας, τα Public Office εξασφάλισαν πάνω από 5.000 κωδικούς σε χαρτί, μελάνι και γραφική ύλη σε ένα ευρύ φάσμα τιμών σε επαγγελματικές σειρές προϊόντων τεχνολογίας αλλά και γραφικής ύλης. Μέχρι στιγμής ο κύκλος εργασιών της εταιρίας στο χώρο αυτό καταλαμβάνει το 10% του συνολικού της τζίρυ.
Πέρα όμως από τα αναλώσιμα τα Public Office θα προσφέρουν και ολοκληρωμένες λύσεις για το γραφείο, όπως η υπηρεσία Good&Berg η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την HP. Στην ουσία όπως εξήγησαν τα στελέχη της εταιρείας πρόκειται για ένα πολυετές συμβόλαιο με μηνιαία καταβολή που διασφαλίζει τα αναλώσιμα για τις εκτυπώσεις κάθε επιχείρησης καθώς και την συντήρηση των ετκυπωτικών μηχανημάτων. Όπως αναφέρθηκε τόσο η γκάμα των προϊόντων όσο και οι λύσεις για τις επιχειρήσεις θα διευρύνονται συνεχώς με στόχο να δημιουργούνται οικονομίες κλίμακος προς όφελος κάθε πελάτη.
Με επενδύσεις 500.000 ευρώ στην κεντρική τους αποθήκη τα Public, καθώς και στη διεύρυνση των κωδικών των επαγγελματικών σειρών προϊόντων τεχνολογίας σχεδιάζει να ανταποκριθείς τις νέες απαιτήσεις. Για την έναρξη του Public office, μάλιστα, έχουν διασφαλιστεί 50 εκατ. ευρώ σε προϊοντικό απόθεμα για να εξυπηρετήσουν κάθε ανάγκη και απευθείας σύνδεση αποθήκης με βασικούς προμηθευτές. Τέλος τα Public προχώρησαν σε συνεργασία με την ORACLE για τη δημιουργία ενός Best in class cloud συστήματος που θα παρέχει μια σειρά από δυνατότητες στην εσωτερική ομάδα B2B αλλά και στους εταιρικούς πελάτες.
Σύμφωνα με τας στελέχη της εταιρία το συγκριτικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου εγχειρήματος, είναι το εκτεταμένο δίκτυο φυσικό και ψηφιακό (eshop, 50 φυσικά καταστήματα και call center). Αξίζει να σημειωθεί πως το Public Office υποστηρίζεται από εξειδικευμένη ομάδα με εμπειρία στο B2B, από 50 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, 150 εξειδικευμένους τεχνικούς που βρίσκονται στο δίκτυο των καταστημάτων, αλλά και από το σύνολο του δυναμικού της εταιρείας στα καταστήματα, που αντιστοιχεί σε 1.700 εργαζόμενους. Επιπλέον, η υπηρεσία υποστηρίζεται από 41 agents στο call center της εταιρείας που είναι διαθέσιμοι καθημερινά και τα Σάββατα, προκειμένου να προτείνουν λύσεις και να παρέχουν ενημέρωση για όλα τα στάδια της παραγγελίας, μέσω email και sms.
Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Λογοθέτη, Operations Director των Public και υπεύθυνο για την ανάπτυξη της υπηρεσίας Public Office, στόχος του Public Office είναι να αποτελέσει σύγχρονη λύση για το γραφείο στο σπίτι αλλά και τη μεγάλη επιχείρηση. «Ήδη, λόγω της 12ετούς εμπειρίας μας εξυπηρετούμε 128.000 ΑΦΜ, πλέον με διευρυμένο κωδικολόγιο επαγγελματικών προϊόντων και υπηρεσιών είμαστε δίπλα στην ανάγκη κάθε επαγγελματία με ομάδα και καταστήματα σε όλη την Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Λογοθέτης.
Ο πρώτος κατάλογος εταιρικών λύσεων της εταιρείας είναι ήδη διαθέσιμος στο http://www.public.gr/cat/public-office/b2b-katalogos/.
Γιώργος Αλεξάκης