Σε πρόσφατη έρευνα της GfK για το καταναλωτικό κλίμα στην Ευρώπη, ο δείκτης πρόθεσης αγοράς στην Ελλάδα στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2017 διαμορφώθηκε στις -44,6 μονάδες, παρουσιάζοντας μείωση άνω των 7 μονάδων, σε σχέση με το Μάρτιο του προηγούμενου έτους.
Τα χαμηλά αυτά επίπεδα αποδίδονται και στο γεγονός ότι η εικόνα που παρουσιάζεται όσον αφορά στις εισοδηματικές προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών, είναι δυσμενής.
Στο τέλος του 1ου τριμήνου, ο δείκτης υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα του από τον Οκτώβριο του 2012, αγγίζοντας τις -52,3 μονάδες στα τέλη Μαρτίου, δηλαδή παραπάνω από επτά μονάδες χαμηλότερος από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους.
Σύμφωνα με την GfK, η συνεχιζόμενη τεταμένη κατάσταση στην ελληνική αγορά εργασίας μειώνει τις προσδοκίες των καταναλωτών ως προς τη διεύρυνση θέσεων εργασίας και βελτίωσης της κατάστασης, όσον αφορά τα εισοδήματα τους.
Ο γενικός δείκτης του οικονομικού κλίματος είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα, καθώς στο 1ο τρίμηνο διαμορφώθηκε στις -51 μονάδες, μία από τις πιο “χειρότερες” επιδόσεις σε ολόκληρη την ΕΕ, παραμένοντας ουσιαστικά αμετάβλητος σε σύγκριση με το Μάρτιο του 2016, όπου και είχε διαμορφωθεί στις -50,6 μονάδες. Οι χαμηλές οικονομικές προσδοκίες αντανακλούν τη συνεχιζόμενη δύσκολη οικονομική και πολιτική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, επισημαίνει χαρακτηριστικά η GfK.
Πηγή: sepe.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr