Παράγοντες της αγοράς εκφράζουν τη βεβαιότητά τους ότι σύντομα θα διευθετηθούν οι νομικές εκκρεμότητες και θα μπει σε ρότα εφαρμογής το όλο σχέδιο το οποίο η αγορά των προμηθευτών περιμένει πώς και πώς.
Χθες πάντως η δικηγορική εταιρεία "Κωνσταντίνου & Βρέττας" σε εκτέλεση εντολής πελατών της, κατέθεσε τριτανακοπή κατά της απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που επικύρωσε την συμφωνία μεταξύ Σκλαβενίτη και Μαρινόπουλου. «Στο παρελθόν, έχουμε προβεί για λογαριασμό διαφόρων πελατών μας, σε κατασχέσεις μετρητών σε βάρος της εταιρείας Μαρινόπουλος ΑΕ για πολύ μεγάλα χρηματικά ποσά και για αρκετές διαταγές πληρωμής που εκδώσαμε υπέρ πελατών μας. Εκπροσωπώντας δεκάδες αγρότες, προμηθευτές, τράπεζα, ήτοι πιστωτές της "Μαρινόπουλος ΑΕ" με απαιτήσεις που υπερβαίνουν τα 30.000.000 €, δηλώνουμε ότι επιθυμούμε α) την ανατροπή των καταδολιευτικών μεταβιβάσεων ακινήτων μέσω της πτωχευτικής διαδικασίας, β) την έναρξη της διαδικασίας πτώχευσης της εταιρείας και γ) ότι είμαστε αντίθετοι σε κουρέματα απαιτήσεων των πιστωτών την ίδια ώρα που οι παλαιοί μέτοχοι όχι μόνον δεν καλούνται να επιστρέψουν αυτά που παρανόμως απέκτησαν, αλλά και βγαίνουν ωφελημένοι από την όλη μεταβίβαση στον ομιλο Σκλαβενίτη» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η δικηγορική εταιρία "Κωνσταντίνου & Βρέττας" που σημειώνει ότι η τριτανακοπή προσδιορίστηκε να συζητηθεί στις 3 Μάη 2017, ενώ σήμερα θα καταθέσει και δεύτερη αίτηση για τους υπολειπόμενους πιστωτές που εκπροσωπεί.
Ξεκινά η μάχη
Στο μεταξύ τα καταστήματα της Μαρινόπουλος «ζωντανεύουν» λόγω της ενδιάμεσης χρηματοδότησης που τρέχει. Ένα από τα καταστήματα «βιτρίνα» στο Κολωνάκι ήδη εδώ και μέρες λειτουργεί κανονικά με γεμάτα ράφια και ενώ το supermarket στην οδό Βλαχάκη, στο Ψυχικό που ήταν Μαρινόπουλος έγινε πλέον Σκλαβενίτης. Σύντομα αναμένεται να αλλάξουν ταυτότητα και άλλα σημεία. Έμφαση δίνεται φυσικά στα εκτός Αττικής καταστήματα καθώς στρατηγικός στόχος της Σκλαβενίτης είναι να επεκταθεί σε όλη τη χώρα μέσω της συμφωνίας αυτής.
Στελεχος μάλιστα της εταιρίας Σκλαβενίτης «σκανάρει» όλο το δίκτυο για την οργάνωση της αντεπίθεσης μέσω του νέου δικτύου. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με έρευνα της ΙRI, το 2015 σημαντική άνοδο κατέγραψε σε μερίδια αγοράς, η αλυσίδα Lidl. To ποσοστό θετικής μεταβολής ανήλθε στο 10,4% το 2016, έναντι αύξησης 2,7% το 2015 σε σύγκριση με το 2014, δείγμα ότι πήρε τους περισσότερους πελάτες της Μαρινόπουλος.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr